محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

می‌توانستیم مانع ترور شهید فخری‌زاده شویم

این ترور وحشیانه پدری را از خانواده خود، دانشمندی را از جامعه دانشگاهی و شهروندی افتخار آفرین را از ملت ما گرفت اما هرگز نخواهد توانست به هدفی فراتر از این دست بیابد.

وی ادامه داد: قطعاً تروریستها به اهداف خود نخواهند رسید. دانش هسته ای -دفاعی ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست. مردم ما هم نه تنها متاثر از عملیات روانی این ترور قرار نگرفتند بلکه هوشمندتر و متحدتر نسبت به منافع ملی و در برابر دشمنان واقعی ملت ما شده اند.

ربیعی گفت: این ترور نشان داد که کاملا حساب شده و با برنامه ریزی قبلی برای دستیابی به چند هدف طراحی و اجرا شد. اول؛ به هم زدن آرامش روانی جامعه، ناامید کردن مردم از دستیابی به پیروزی در به عقب راندن فشار حداکثری. دوم؛ ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران و واداشتن به بازی در زمین دشمن .سوم؛ برهم زدن امنیت منطقه و مسدود کردن روزنه های صلح و آرامش. و چهارم؛ به هم خوردن فضای امنیت جهانی با توجه به تغییرات پیش رویی که فرصتی برای احقاق حقوق ملت ایران فراهم می آورد و این تروریست ها خود را بازنده آن می بینند.

وی یادآور شد: تروریست ها به ضعف بنیادی خود آگاهند و می دانند موتور پیشرفت های علمی ایران را نمی توانند متوقف کنند و در مقابل عزم و اراده ایران و ایفای نقش موثر در صلح، امنیت و جامعه جهانی و باز داشتن ایران از برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای، اقدامی زبون و حقیرانه سامانه دادند.

سخنگوی دولت گفت: تروریست ها با شگرد شیطانی سعی در جبران ضعف خود دارند. آنها در همراهی با پادوهای رسانه ای خود می کوشند با بزرگنمایی اقدام حقارت آمیزشان و لاپوشانی نیات سیاسی پلیدشان به ذهن و اراده ما رخنه کنند که البته چنین اجازه پیدا نکرده و نخواهند کرد.