محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

اینورتر سه فاز 18.5 کیلوواتی با تکنولوژی پیشرفته سری F300


اینورتر هایتک مدل f300 در ایران در دو نوع ولتاژ تکفاز 220 ولت 0.75 تا 3.7 کیلو وات و سه فاز 380 ولت 0.75 تا 315 کیلو وات موجود می باشد. همچنین در صورت درخواست، مدل های سه فاز 380 ولت با توان 350 تا 1000 کیلووات قابل عرضه و فروش می باشد. به طور کلی می توان از سری F300 برای کاربردهای سنگین، نیمه سنگین و سبک استفاده کرد.


اینورتر پیشرفته F300 فنی و مهندسی ثامن  دارای نرم افزار و سخت افزار با کیفیتی است و می تواند اکثر نیازها و کاربردهای صنعتی و کارگاهی را به راحتی برطرف کند. محدوده ولتاژ ورودی نامی Hitech F300 تک فاز 220 ولت از 180 ولت تا 250 ولت متناوب و نوع سه فاز 380 ولت از 320 ولت تا 430 ولت AC می باشد. محدوده ولتاژ خروجی اینورتر پیشرفته F300 از صفر تا 100 درصد ولتاژ ورودی اسمی است و می تواند در شبکه 47 تا 63 هرتز کار کند. همچنین حداکثر فرکانس خروجی این اینورتر از 0 تا 600 هرتز می باشد. اینورتر F300 دارای سه حالت کنترل است: کنترل V/F، SVC (کنترل برداری بدون سنسور) و FVC (کنترل بردار رمزگذار).


ویژگی های اینورتر Hitech F300:

دارای حالت کنترل V/F و کنترل برداری بدون سنسور

امکان تغییر فرکانس از 0.1 هرتز به 600 هرتز.

دارای ورودی های دیجیتال قابل برنامه ریزی است.

دارای 3 ورودی جریان و ولتاژ آنالوگ، 2 خروجی جریان آنالوگ، 2 رله قابل برنامه ریزی و 1 خروجی ترانزیستور قابل برنامه ریزی.

رابط RS485 با پروتکل Modbus

قابلیت افزایش گشتاور به صورت دستی

دارای یک کنترلر PID داخلی

دارای واحد ترمز داخلی

امکان تنظیم کامل مقاومت ترمز وجود دارد

امکان جداسازی کیبورد و نصب آن در فاصله ای از مبدل

کارت های همه منظوره مانند کارت های رمزگذار قابل نصب هستند.

محدوده دمای کارکرد 10- تا 40 درجه سانتیگراد است

دمای دستگاه گرمایش از -20 تا 60 درجه است

در اینورتر hi-tech F300 قابلیت تعریف و راه اندازی موتور دوم با استفاده از پارامترهای مناسب و تنظیم سوئیچ موتور روی حالت وجود دارد. این ویژگی زمانی استفاده می شود که بخواهیم دو موتور را به صورت مجزا با اینورتر راه اندازی کنیم، در این صورت باید توان و جریان مصرفی موتورها متفاوت و کمتر از توان اینورتر باشد. همچنین امکان اتصال انکودر افزایشی به مدل های ABZ و UVW با افزودن کارت خارجی به اینورتر F300 وجود دارد.

اینورتر پیشرفته F300 با توان 0.75 تا 22 کیلو وات دارای واحد ترمز داخلی است و در صورت نیاز باید مقاومت ترمز را مستقیماً به پایانه های مربوطه متصل کرد. اینورتر Hitech F300 می تواند 150 درصد گشتاور نامی 0.5 هرتز را در حالت کنترل SVC، 180 درصد گشتاور نامی 0 هرتز را در حالت کنترل FVC و 100 درصد گشتاور نامی 0.5 هرتز را در حالت کنترل V/F تزریق کند. ایده آل برای راه اندازی برنامه های سنگین و فوق سنگین.

ورق فولادی تزئینی و انواع آن.


فولاد زنگ نزن که در کشور ما به اختصار فولاد نیز نامیده می شود، آلیاژ فولادی است که حداقل 12 درصد کروم دارد و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این، بسته به نوع پرداخت نهایی انجام شده، می تواند بسیار خوب به نظر برسد. امروزه گریدهای فولادی با ظاهری آینه مانند تولید می شوند. با افزودن مقداری مواد شیمیایی می توان رنگ های زیبایی در استیل ایجاد کرد. ظاهر جذاب استیل اجازه می دهد تا از آن به عنوان تزئین استفاده شود. امروزه فولاد تزئینی به طور گسترده در طراحی نمای داخلی و خارجی مدرن استفاده می شود. در این مقاله با انواع ورق های استیل تزیینی مهفا، کاربرد و قیمت آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ارائه تابلوهای فلزی دکوراتیو

استفاده تزئینی از فلزات به هزاران سال قبل برمی گردد. در نتیجه حجر، 6000 هزار سال پیش، مردم یاد گرفتند که از طلا برای ساخت جواهرات استفاده کنند. یعنی در آن زمان بشریت متوجه شد که طلا یک فلز گرانبها است. در واقع ظاهر جذاب و براق فلزات از زمان کشف مورد توجه مردم قرار گرفته است. در زمان های قدیم از فلزاتی مانند طلا، برنج، برنز، مس، سرب، نقره و قلع برای ساختن چیزهایی مانند ماسک، دستگیره در و مجسمه استفاده می کردند.

اما در قرون گذشته با کشف فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ، دنیای فلزات دستخوش تغییر و تحول شده است. در اثر یک حادثه، بشر موفق به کشف یک ماده فلزی شد که زنگ نمی زند و زنگ نمی زند و ظاهری براق دارد. از طرفی موفقیت چندان سخت نیست. فلز از بدو پیدایش به لطف ظاهر جذاب و براق خود جایگاه خود را در معماری و دکوراسیون تثبیت کرده است. بناهای بسیاری نیز توسط او ساخته شده است. سطح فلز را می توان به خوبی جلا داد و برای اهداف تزئینی استفاده کرد. یعنی فولاد تمام ویژگی های مثبتی را که فولاد باید در یک جا داشته باشد دارد و به همین دلیل انتخاب اول بسیاری از معماران و طراحان است. بنابراین اگر قیمت بالاتر باشد مانعی ایجاد نمی کند.

معرفی تیغه های فولادی

اما فولاد چیست؟ مقالات متعددی در وب سایت Iron Managers وجود دارد که به طور کلی به بیان خواص فولاد ضد زنگ می پردازد و همچنین به طور خاص انواع فولاد را معرفی می کند. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فولاد ضد زنگ بیابید. اما به طور خلاصه، فولاد ضد زنگ یا فولاد یک آلیاژ فولادی است که حداقل 10.5 درصد کروم دارد. البته ممکن است علاوه بر کروم، عناصر دیگری مانند نیکل، مولیبدن و ... نیز در سازه فولادی وجود داشته باشد.

بارزترین ویژگی فولاد ضد زنگ خاصیت ضد زنگ یا ضد خوردگی آن است. این مشکل استفاده از فولاد ضد زنگ را در مناطق باز که در معرض عوامل خورنده است، آسان می کند.

فولاد در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنعت خودرو و حمل و نقل

فناوری های پزشکی

ساخت و ساز

آماده سازی هواپیما

صنایع غذایی و آشامیدنی

از جمله کاربردهای ورق فولادی استفاده از آن برای مصارف تزئینی است. دوام، مقاومت و استحکام بالا، فولاد ضد زنگ را به یکی از اجزای جدایی ناپذیر ساخت، دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها تبدیل کرده است.

در تصویر زیر یک مجسمه فولادی به نام دروازه ابری در شیکاگو را مشاهده می کنید. ابعاد این مجسمه منحصر به فرد 10*20*13 متر و از 168 صفحه فولادی بسیار صیقلی ساخته شده است به طوری که درزهای صفحات قابل تشخیص نیست. وزن این سازه حدود 100 تن است و برای ساخت آن از فولاد ضد زنگ استفاده شده است.

انواع بشقاب استیل تزئینی

صفحات استیل تزیینی را می توان در طرح های مختلف از نظر رنگ و طرح تولید کرد. به عنوان مثال رنگ های طلایی، نقره ای، ورق استیل مشکی، مسی و دودی رنگ های محبوب استیل تزئینی هستند. همچنین فولادهای آینه ای، فولادهای خش دار و طرح دار قابل تولید و استفاده می باشد. (صاف کننده صفحات فولادی)

ورق های فلزی معمولاً از گریدهای 304 و 430 ساخته می شوند البته درجات دیگر ورق فلزی نیز امکان پذیر است.

خواص ورق فولادی تزئینی

اولین ویژگی که یک عنصر تزئینی باید داشته باشد زیبایی است. ورق های دکوراتیو استیل به دلیل تنوع بافتی که دارند و همچنین به دلیل امکان رنگی شدن این ویژگی را دارند. علاوه بر دوام بالا، عمر طولانی، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، نیاز به نگهداری کم را نیز باید به ویژگی های آن اضافه کرد.

کاربرد بشقاب های تزئینی

همانطور که از نام آن پیداست، ورق استیل دکوراتیو  عمدتاً برای اهداف تزئینی استفاده می شود. حتما تا به حال احتمال زیاد استفاده از صفحات آهنی در اماکن عمومی، بانک ها، مغازه ها، مراکز خرید و منازل مسکونی را دیده اید. از ورق های فولادی برای ساخت یراق آلات، دستگیره در، مبلمان و غیره نیز استفاده می شود.

نحوه از بین بردن صدای رختخواب خواب

 یکی از نیازهای اصلی انسان است که برای بهبود جسمی و روحی انسان بسیار مهم است. خواب به عنوان فرآیند طبیعی بازسازی بدن و تقویت سیستم عصبی نقش بسیار مهمی دارد. در شرایطی که صدای رختخواب شما باعث اختلال در خواب و استرس می شود، می توانید بر کیفیت زندگی خود تأثیر بگذارید. بنابراین با بررسی علل ایجاد سر و صدا در رختخواب می توانید خواب با کیفیت تری داشته باشید و استرس ناشی از سروصدا را از خود دور کنید.

چرا تخت صدا ایجاد می کند؟

اگر تشک شما سر و صدا می کند، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یک دلیل رایج این است که تشک شما به مرور زمان فرسوده شده و قسمت هایی از آن شروع به شکستن یا استرس کرده است. باعث ایجاد صداهای آزاردهنده و ساس می شود.

با استفاده از زبانه های جاذب صدا یا پدهای زیر تخت می توانید از تماس مستقیم تخت و زمین جلوگیری کنید. همچنین می تواند به بررسی و جابجایی قسمت های تخت برای اطمینان از درستی و چسبندگی قطعات کمک کند.

راه های از بین بردن صدای رختخواب

پس از یک شب طولانی و آرام، همه ما به خواب بهتری نیاز داریم تا روز بعد را با انرژی و استراحت شروع کنیم. اما اگر صدای تخت مانع از استراحت صحیح شود، روز تاریک خواهد بود. بنابراین لازم است راهکارهایی برای از بین بردن صدای بستر وجود داشته باشد.

در زیر به برخی از علل و راه حل های صداهای تخت پرداخته شده است (این صداها در انواع تخت ها از جمله سرویس خواب نوجوانان، سرویس خواب بزرگسالان و ... قابل شنیدن است):

ملحفه

تخت ها نیز مانند سایر وسایل منزل عمر مفیدی دارند. استفاده مداوم و کارکرد روزانه تخت می تواند باعث ساییدگی قطعات آن شود.

در برخی موارد، حتی با تعمیرات جزئی و منظم، تخت ممکن است به حدی فرسوده شود که جایگزینی آن بهترین گزینه است. در این صورت تعویض تخت فرسوده با مدل جدید و باکیفیت تر باعث رفع مشکلات و جلوگیری از هزینه های مکرر نگهداری می شود. علاوه بر این، تخت های جدید از فناوری و مواد بهتری برخوردار خواهند بود تا راحتی و پشتیبانی بیشتری را فراهم کنند.

شل شدن مفاصل تخت

مبلمان تخت خواب می تواند یکی از عوامل اصلی سر و صدای آن باشد. اتصالات نامناسب و فرسوده می تواند صداهای ناخوشایندی ایجاد کند که می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

برای حل این مشکل ابتدا باید نوع لوازم تخت را بشناسید و بررسی کنید که آیا فرسوده شده و نیاز به تعمیر دارند یا خیر. اگر اتصالات فرسوده شده اند، بهتر است آنها را تعویض کنید. لوازم جانبی جدید و باکیفیت به به حداقل رساندن صدای تخت کمک می کند.

همچنین، اگر تخت شما دارای یراق آلات قابل تنظیم است، می توانید آنها را برای کاهش صدا تنظیم کنید. در برخی موارد این ممکن است بهترین راه حل باشد و نیازی به تغییر اتصالات نباشد.

استفاده از پدهای ضد لرزش یا بالشتک های زیر تخت نیز می تواند صدای رختخواب شما را کاهش دهد.

تشک اشتباه

تشک نامناسب یکی از عواملی است که هنگام استفاده از تخت باعث ایجاد صدا می شود. پتوها به مرور زمان خراب می شوند و با استفاده مکرر صداهای ناخوشایندی ایجاد می کنند. علاوه بر این، انتخاب تشکی با پشتیبانی ناکافی از وزن بدن می تواند منجر به ایجاد نقاط فشار و دیسک های فشرده در بدن شود که می تواند باعث ایجاد صداهای مزاحم شود. برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می شود یک تشک با کیفیت و قابل تنظیم انتخاب کنید.

تخت ناهموار است

یک تخت ناهموار می تواند باعث ایجاد صدا و بی ثباتی در استفاده شود. هنگامی که تخت ناپایدار است، هنگام حرکت یا تغییر وضعیت بدن، صدای آزاردهنده ای ایجاد می کند.

برخی از علل ناهمواری تخت عبارتند از:

تخت را به یک طرف حرکت دهید

اتصال مؤلفه نادرست است

ضعف ساختار تخت

کاهش کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن.

برای حل این مشکل می توانید از اقداماتی مانند پایه های قابل تنظیم و همچنین اتصالات ثابت برای تثبیت تخت استفاده کنید.

روانکاری قاب تخت

اگر سفت کردن اتصالات بستر مشکل صدا را حل نکرد، ممکن است اتصالات نیاز به روغن کاری داشته باشند. در برخی موارد می توان از روغن کاری چارچوب تخت به عنوان یک راه حل ساده برای کاهش صدا استفاده کرد.

تشک مناسب را از بهترین سازنده خریداری کنید

اگر تخت خواب شما فرسوده است و می خواهید آن را تعویض کنید، مجموعه چوب تنیل یکی از مجموعه های مطمئن و باکیفیت برای خرید تخت می باشد. در این مجموعه اغلب انواع تخت خواب ها را در طرح ها و اندازه های مختلف متناسب با نیاز خود خواهید یافت.

هر آنچه که باید در مورد نحوه رفع ساس ها بدانید

صدای رختخواب می تواند بسیار آزاردهنده باشد و بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. اما با انجام چند مرحله و اقدامات ساده می توانید این مشکل را حل کنید. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: اتصال بد، تشک نامناسب و روکش تخت که می توانید به روش های ارائه شده آن ها را تعمیر کنید. همچنین در صورت نیاز به تعویض تخت آن را با کیفیت بالا تعویض نمایید. با این راه حل ها می توانید سر و صدای رختخواب را کاهش دهید و آرامش و سکوت پیدا کنید.

جزئیات مربوط به پرینترهای لیزری HP را بررسی کنید


برخی از پرینترهایی که امروزه به راحتی در فضاهای کوچک و بزرگ در دسترس هستند عبارتند از چاپگرهای جوهرافشان و پرینترهای لیزری اچ پی.

چاپگرها به طور کلی یکی از مهم ترین شرکت های امروزی هستند و به دلیل کاربردهای فراوان، برندهای مختلف از جمله اچ پی محصولات خود را تولید و به فروش می رسانند.

پرینتر لیزری اچ پی

پرینتر اچ پی  را می توان یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر دانست که به دلیل کارایی بالا در فرآیند اداری شرکت های مختلف اهمیت زیادی پیدا کرده است.

علاوه بر این، از چاپگرها برای کاربردهای روزمره نیز استفاده می شود.

یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی دارد پرینتر لیزری اچ پی است.

امکانات ویژه ای که در ساخت این چاپگرها گنجانده شده است می تواند به افراد کمک کند تا کار خود را خیلی سریع و با کیفیت بالا به پایان برسانند.

چاپگرهای لیزری اچ پی در طراحی خود از تونر به جای جوهر برای چاپ انواع اسناد استفاده می کنند.

پرینترهای لیزری معمولا بزرگتر از سایر پرینترها هستند که می توان آن را یک نقطه ضعف برای دستگاه در نظر گرفت اما با توجه به ویژگی های آن و هزینه کم چاپ این پرینترها می توان این ضعف را برطرف کرد.

بررسی ویژگی های چاپگر لیزری: مزایا و معایب

ساختار و عملکرد: پرینتر لیزری به عنوان یکی از پرکاربردترین پرینترها در دنیای امروز شناخته می شود. این چاپگرها دارای فناوری پیشرفته ای هستند که بر اساس اصول لیزر کار می کنند. سیستم اصلی آنها شامل یک واحد لیزر، یک پمپ حرارتی و یک دستگاه انتقال برای انتقال تصویر به کاغذ است.

عملکرد این چاپگرها این است که اطلاعات تصویر ابتدا به صورت دیجیتالی برای چاپگر ارسال می شود. سپس لیزر به طور مداوم در یک سطح مختصات حرکت می کند و نور لیزر به طور موقت بر روی کاغذ چشمک می زند و تصویر مورد نظر را ایجاد می کند. پس از این مرحله مواد مصرفی مانند تونر به کاغذ منتقل شده و تصویر خروجی نهایی تولید می شود.

مزایای پرینترهای لیزری

سرعت بالا: پرینترهای لیزری به دلیل عدم تماس مستقیم با کاغذ و سرعت بالای لیزر در چاپ سریع و کارآمد هستند.

هزینه مواد مصرفی: این پرینترها از تونر کمتری نسبت به پرینترهای جوهرافشان استفاده می کنند، در نتیجه هزینه مواد مصرفی کمتر و تعداد چاپ بیشتر در هر شارژ نیز بسیار مقرون به صرفه است.

کیفیت چاپ: چاپگرهای لیزری برای چاپ متن و تصاویر واضح و باکیفیت شناخته شده اند.

تعمیر و تعویض همه چیز: یکی دیگر از مزایای پرینترهای لیزری  آوافرهنگ این است که تمامی قطعات قابل تعمیر و تعویض هستند. می توانید تمام قسمت های آسیب دیده کارتریج، درام، آهنربا، پره و غیره را تعویض کنید. شامل، و همیشه لازم نیست کارتریج را تعویض کنید. علاوه بر این، بسیاری از قطعات خود چاپگر قابل تعمیر و تعویض هستند که هزینه زیادی نخواهد داشت.

معایب پرینترهای لیزری

هزینه اولیه: قیمت خرید پرینتر لیزری معمولاً از سایر انواع پرینترها بیشتر است.

سایز بزرگ. برخی از پرینترهای لیزری اندازه بزرگی دارند که می تواند در محیط های محدود مشکلاتی ایجاد کند

عیب پرینترهای چند کاره: یکی دیگر از معایب برخی از پرینترهای 3 یا 4 کاره این است که اگر روزی یکی از عملکردهای چاپگر لیزری از کار بیفتد، تمامی عملکردها از بین می رود. و هنگامی که تعمیر چاپگر در مرکز خدمات به پایان رسید، دستان شما خالی خواهد بود.

پوشش نوع کاغذ: چاپگرهای لیزری نمی توانند از کاغذ با کیفیت متفاوت استفاده کنند، معمولاً از کاغذ 80 گرمی در این چاپگرها استفاده می شود.

کاربردها: چاپگرهای لیزری عمدتاً برای مواردی مانند چاپ متن، اسناد اداری و عکس های سبک استفاده می شوند. این چاپگرها به دلیل سرعت و کیفیت بالای چاپ در محیط های اداری و حرفه ای بسیار کارآمد هستند.

نسخه‌های پرینترهای لیزری رنگی که از کارتریج‌های رنگی غیر از مشکی استفاده می‌کنند، قابلیت چاپ عکس را نیز دارند. اما مطمئنا کیفیت و نتایج با چاپگرهای جوهر افشان قابل مقایسه نخواهد بود.

نوع: پرینترهای لیزری در دو نوع تک کاره یا چند کاره موجود می باشند، همچنین این پرینترها در دو رنگ و سیاه و سفید موجود می باشند. بنابراین، از مدل های رنگی برای چاپ تصاویر و اسناد با طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده می شود.

انواع پرینترهای لیزری اچ پی

شرکت اچ پی دو نوع پرینتر لیزری تولید و روانه بازار کرده است.

پرینتر لیزری سیاه و سفید

پرینترهای لیزری سیاه و سفید مانند دستگاه های کپی کار می کنند.

این چاپگرها اسناد مختلفی که از طریق درگاه های ارتباطی برای آنها ارسال می شود را در کاغذ سیاه و سفید با کیفیت بالا چاپ می کنند.

سرعت بالای چاپ اسناد و گرافیک پرینترهای لیزری سیاه و سفید اچ پی، آنها را برای مشاغل و ادارات با حجم چاپ بالا جذاب کرده است.

چاپگرهای سیاه و سفید می توانند 6 تا 8 صفحه متن کامل در دقیقه چاپ کنند.

این چاپگرها برای چاپ 2 تا 5 صفحه گرافیکی سیاه و سفید 1 دقیقه زمان نیاز دارند.

با کیفیت بالا و کیفیت متن کم چاپگرهای لیزری سیاه و سفید اچ پی، این چاپگرها در مکان های مختلف برای چاپ حجم زیادی از اسناد استفاده می شوند.

چاپگرهای لیزری اچ پی از کاغذ معمولی برای چاپ متن و عکس استفاده می کنند.

هزینه چاپ هر صفحه در این چاپگرها نسبت به مدل های دیگر بسیار کمتر است.

پرینترهای لیزری رنگی

همانطور که از نام این نوع چاپگر پیداست، برای چاپ رنگی عکس ها و اسناد استفاده می شود.

یک چاپگر لیزری اچ پی که به صورت رنگی کار می کند به جای جوهر برای چاپ از تونر استفاده می کند.

این پرینترهای لیزری سرعت چاپ متن و عکس های مختلف را نیز دارند

پرینترهای لیزری رنگی HP می توانند بین 6 تا 8 صفحه متن رنگی و بین 1 تا 3 صفحه تصویر عمومی را در یک دقیقه چاپ کنند.

شاید در نگاه اول قیمت پرینترهای لیزری اچ پی که برای چاپ تصاویر و متون رنگی استفاده می شود بسیار بالا باشد اما تجهیزات و امکانات موجود در این دستگاه ها هزینه چاپ را نسبت به سایر چاپگرها از جمله پرینترهای جوهرافشان کاهش می دهد. .

دلیل اصلی این هزینه کمتر چاپ هر صفحه را می توان به استفاده از تونر به جای جوهر نسبت داد.

تونر ذخیره شده در کارتریج پرینتر لیزری در صورت عدم استفاده خشک نمی شود و نیازی به تعویض کارتریج نیست.

این علاوه بر این است که جوهر پرینترهای جوهر افشان پس از چاپ تعداد کمی از صفحات و یا عدم استفاده از آن برای چند روز تمام می شود و خشک می شود و برای خرید کارتریج جدید باید هزینه زیادی صرف کنید.

به دلیل ویژگی های متفاوت، چاپگرهای لیزری رنگی برای استفاده در محیط های عمومی یا خانگی توصیه نمی شوند.

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی»

متن آهنگ گرشا رضایی سمفونی

چشای تو هنوزم آخرین قرار من با بارونه


نباشی من تموم ساعتای زندگیم زمستونه


صدای تو یه سمفونی تو خاطرات هر خیابونه


جز عکسای دوتاییمون منو تو یادمون چی میمونه


بارونه آخه بارونه


دستاتو میگیرم میدونی بی تو میمیرم


فقط بخاطرت میرم


تو عشقی تنها تو واسم تموم دنیا تو


نمیگیره کسی جاتو


تنها میشم بی تو گذشتن از تو ساده نیست


واسم هیچ احساسی مثل تو فوق العاده نیست


دستاتو میگیرم میدونی بی تو میمیرم


فقط بخاطرت میرم


تو عشقی تنها تو واسم تموم دنیا تو


نمیگیره کسی جاتو


آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «سمفونی»