محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

بهترین قرص های جنسی برای زنان و مردان + کمک به طولانی شدن رابطه جنسی و تقویت اندام تناسلی مردان


میل جنسی کم می تواند تهدید کننده زندگی باشد از دست دادن میل جنسی در مردان و زنان می تواند رخ دهد که دلایل زیادی دارد و قبل از ایجاد مشکل در روابط زوجین باید درمان شود. X-ID Golden Life بهترین مکمل برای افزایش میل جنسی در مردان و زنان است این قرص حاوی چندین ویتامین، مواد معدنی و گیاهان دارویی است که به تنظیم هورمون ها و چرخه های متابولیک در بدن کمک می کند. راه های زیادی برای افزایش میل جنسی وجود دارد در این مقاله، سعی داریم قرص های زندگی طلایی XID ، قرص تقویت نعوظ و راه های مختلف افزایش قدرت جنسی را معرفی کنیم.  برای خرید اینترنتی دارو با ما همراه باشید.


معرفی تبلت XID Golden Life; بهترین قرص ها برای افزایش میل جنسی در مردان.

Golden Life X-Ade یک مکمل مفید برای درمان اختلالات جنسی و افزایش میل جنسی در مردان و زنان است. این قرص حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مفید مانند B2، B3 و B6 است. مصرف این قرص باعث افزایش گردش خون و خون رسانی به اندام تناسلی و افزایش انگیختگی، قدرت و قدرت در فرد و در نتیجه افزایش میل جنسی می شود. یکی از شایع ترین علل مشکلات جنسی در مردان استرس، فشار کاری و کمبود تغذیه است. مطالعات نشان داده است که استفاده از مولتی ویتامین ها و مکمل های تقویت کننده جنسی می تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کند. X-ID Golden Life یکی از بهترین انتخاب هاست. قرص ایکس آی دی گلدن لایف هیچ عارضه و خطری ندارد زیرا جینسینگ کره ای برای افزایش قوای جنسی، جینسینگ سیبری برای افزایش قدرت بدنی و تریبولوس استفاده می شود. اگر می خواهید زندگی خانوادگی خود را نجات دهید، قرص ایکس آی دی گلدن لایف را در اسرع وقت از داروخانه آنلاین دارودرگ خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

مواد تشکیل دهنده قرص Golden Life X-ID

در زیر می توانید در تبلت های X-ID Golden Life مشاهده کنید:

ویتامین های گروه B، ویتامین ها، اردک

وجود این ویتامین های مهم چرخه متابولیک بدن و در نتیجه تولید انرژی و افزایش میل جنسی را فعال کرده است. ویتامین B3 با گشاد کردن رگ‌های خونی و افزایش خونرسانی، قدرت جنسی و برانگیختگی را افزایش می‌دهد. ویتامین B6 همچنین باعث تحریک تخمک گذاری در زنان و تنظیم هورمون های جنسی می شود.

ویتامین E و روی

روی یکی از مهم ترین عوامل افزایش میل جنسی و باروری مردان است. ویتامین E از اسپرم در برابر آسیب محافظت می کند و خون رسانی به ناحیه تناسلی را بهبود می بخشد.

منیزیم

منیزیم به تنظیم فعالیت آنزیم ها، بهبود متابولیسم بدن و افزایش انرژی کمک می کند. همچنین تقویت عضلات و کنترل استرس و اضطراب بسیار مهم است.

I-ginseng yase کره

جینسینگ کره ای و ترکیبات آن برای افزایش قدرت جنسی و کاهش استرس در زنان و مردان مورد نیاز است.

جینسینگ سیبری

از این گیاه برای افزایش مقاومت بدن در برابر انواع مشکلات و استرس های جسمی و روحی استفاده می شود. همچنین برای رفع خستگی، بهبود سلامت قلب و عروق، بی خوابی، بهبود حافظه و تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود.

شاخ بز علف هرز است

ترکیبات به کار رفته در این گیاه میل جنسی را در مردان و زنان افزایش می دهد و با افزایش خون رسانی به اندام های تناسلی، اختلال نعوظ را در مردان از بین می برد.

خارخاسک

ترکیبات استروئیدی موجود در میوه این گیاه باعث افزایش تولید هورمون های جنسی، افزایش قدرت و افزایش جریان خون در اندام تناسلی مردان و زنان می شود. پس از ورود به بدن و در هنگام تبدیل تستوسترون، باعث رشد و تحرک اسپرم می شود و نعوظ را در مردان بهبود می بخشد.

مزایای تبلت X-ID Golden Life

افزایش میل جنسی

افزایش قدرت جنسی با قویترین داروی کلفت کننده

بهبود انزال زودرس در مردان

بهبود دشواری رسیدن به ارگاسم و اختلال نعوظ

قدرت بدنی را افزایش می دهد و اضطراب و استرس را کاهش می دهد

کیفیت ازدواج اول خود را افزایش دهید و احساس رضایت کنید

راه های تقویت قوای جنسی

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است. گاهی اوقات زوج ها برای تحریک به تخیلات جنسی روی می آورند. برای افزایش میل جنسی می توانید به غیر از قرص XID Golden Life از روش های دیگری نیز استفاده کنید. اگر زنان دچار اختلال عملکرد جنسی شدند، باید در اسرع وقت آن را درمان کنند. زنان می توانند با استفاده از روش هایی مانند غذاهای محرک زنانه، داروهای گیاهی، قطره های تقویت کننده میل جنسی و غذاهای تقویت کننده مردان، آموزش جنسی، مشاوره و هورمون درمانی، میل جنسی را افزایش دهند. راه های زیادی برای درمان ناتوانی جنسی در مردان وجود دارد که یکی از اساسی ترین آنها تستوسترون درمانی است.

به طور کلی راه های افزایش قدرت جنسی در زنان و مردان عبارتند از:

از داروهای گیاهی مانند میخک، جینسینگ، خردل، گشنیز، جوز هندی، ادویه جات و زنجبیل استفاده کنید.

استرس و اضطراب را کاهش دهید

استفاده از میوه ها و سبزیجات مختلف مانند سیر، پیاز، موز، شنبلیله و فلفل برای بهبود گردش خون

نور درمانی در این روش در معرض نور با توان 10000 لوکس قرار می گیرد.

تقویت میل جنسی با حرکت و شرکت در ورزش های هوازی و قدرتی

عادت های بد مانند سیگار کشیدن و الکل را ترک کنید

یک رابطه عاشقانه با شریک زندگی خود برقرار کنید.

برای صمیمیت وقت بگذارید.

انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین B1 را مصرف کنید

آهنگ جدید امین بانی به نام «یک قلب من دادم به تو»

متن آهنگ امین بانی یک قلب من دادم به تو

یک قلب من دادم به تو


یک درد پس دادی به من


زنده نبودم قبل تو تا تو نفس دادی به من


نام مرا که عاشقم از خاطرات خود بپرس


بنشین کنار بغض من از هرچه شد بی تو بپرس


در زیر باران با چشم گریان


امشب دو چندان دلتنگم ای عشق


با قلب بیمار در خواب و بیدار


با شوق دیدار دلتنگم ای عشق


یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو


جایی برای زندگی اندازه ی آغوش تو


دوری ولی زیبای من من در کنارت مانده ام


با هر بهاری که گذشت چشم انتظارت مانده ام


در زیر باران با چشم گریان


امشب دو چندان دلتنگم ای عشق


با قلب بیمار در خواب و بیدار


با شوق دیدار دلتنگم ای عشق


آهنگ جدید امین بانی به نام «یک قلب من دادم به تو»

کدام صنایع به پمپ واشر نیاز دارند؟


کارواش صنعتی یا جت وسیله ای است که آب فشار قوی را روی سطوح می پاشد تا آلودگی ها را پاک کرده و سطح را تمیز کند. خوب است بدانید برای اینکه این دستگاه خوب کار کند باید پمپی داشته باشد تا آب را از مخزن به خروجی با سرعت بالا برساند. اگر پمپ ضعیف باشد یا به درستی کار نکند، عملکرد این دستگاه هرگز مطابقت نخواهد داشت.

شما صنعتی را می شناسید که نیاز به شستشوی ماشین های صنعتی دارد

نظافت سطوح در تمامی صنایع حائز اهمیت است و می توان گفت این دستگاه در هر شرایطی قابل استفاده است. این دستگاه برای شستشوی انواع سطوح، شستشوی سطوح چرب، شستشوی دیوارها، شستشوی ماشین ها، شستشوی تجهیزات ساختمانی، شستشوی سطوح ساختمانی، شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، شستشوی کف استخرها و هر شغلی که بتوانید با این موارد تصور کنید مناسب است. این. بهش نگاه کن.

نکات مهم برای خرید کارواش صنعتی

وقتی صحبت از شستشوی خودروهای صنعتی می شود، تمرکز اصلی در واقع باید پمپ شستشوی خودرو باشد. زیرا این ماشین شوی تمام توان خود را از پمپ می گیرد.

قدرت موتور

یکی از مهم ترین نکاتی که در بررسی مشخصات پمپ کارواش باید به آن توجه کنید، قدرت موتور است. این عدد بر حسب وات اندازه گیری می شود. هر چه عددی که جلوی قدرت موتور نشان داده شده بیشتر باشد، قدرت آن در حفاری و پمپاژ آب بیشتر است. در واقع اثربخشی این محصول به سرعت آب ورودی به منطقه بستگی دارد. هنگامی که آب به پودر تبدیل می شود، قدرت نفوذ آن افزایش می یابد و این به تمیز شدن بیشتر ناحیه کمک می کند.

وزن پمپ

نکته دیگری که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کنید وزن پمپ است. این عدد باید استاندارد باشد و در حال حاضر هیچ فاکتوری وجود ندارد که به شما بگویم. در برخی موارد، پمپ می تواند 2 کیلوگرم یا 10 کیلوگرم باشد. به طور کلی وقتی ابعاد بزرگ باشد وزن آن زیاد است. همچنین وزن پمپ به دستگاهی که قرار است به آن وصل شود بستگی دارد. اگر وزن پمپ با دستگاه سازگار نباشد به زودی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

ابعاد

ابعاد پمپ وجود دارد که هنگام خرید پمپ بسیار مهم است. برای اطلاعات فنی، به طول، عرض و ارتفاع پمپ توجه کنید و آن را با مشخصات و ساختار داخلی دستگاهی که می خواهید استفاده کنید تنظیم کنید. البته این دو باید با هم سازگار باشند; در غیر این صورت نمی توان از پمپ استفاده کرد.

حداکثر فشار

حداکثر فشاری که پمپ می تواند به آب یا سیال داخل فشار وارد کند تا بر روی سطح بریزد، عامل دیگری است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. اگر این فشار با سطح استفاده شده مطابقت نداشته باشد، ممکن است بلافاصله از خرید خود راضی نباشید. به عنوان مثال، اگر پمپ قرار است سطحی را با روغن تمیز کند، حداکثر فشار باید زیاد باشد.

مواد بدنه

از آنجایی که پمپ در معرض آب و رطوبت قرار دارد، مواد بدنه باید به گونه ای باشد که زود پوسیده و خراب نشود. چدن و ​​برنز بهترین مواد به کار رفته در ساخت این پمپ هستند. زیرا این مواد در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و اجازه ورود مایعات به ساختار خود را نمی دهند و در اثر تجزیه عمر مفید آنها را کاهش نمی دهند. علاوه بر این، این مواد در دمای بالا از استحکام بالایی برخوردار هستند که یکی دیگر از ویژگی هایی است که این محصول را ایده آل می کند.

لیست لوازم جانبی پمپ کارواش صنعتی

در هنگام خرید این پمپ توصیه می شود به لیست لوازم جانبی پمپ کارواش که با آن به فروش می رسد توجه کنید. این لوازم جانبی استفاده از پمپ را راحت تر می کند و در هنگام خرید نیازی به خرید تجهیزات اضافی نخواهید داشت که باعث می شود کار شما سریعتر پیش برود. لیست لوازم جانبی پمپ کارواش شامل موارد زیر است:
https://karynet.ir/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/تنوع

قحطی

شاتون

صدا

مهر

شفت پمپ

سوپاپ دریچه گاز

شیر خروجی

برای خرید پمپ کارواش به کجا مراجعه کنم؟

تا کنون سعی شده است اطلاعات دقیقی در مورد استفاده از واتر جت یا ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار دهیم و توجه داشته باشیم که عملکرد این محصول به پمپ آن بستگی دارد. با توجه به این سوال، هنگام خرید پمپ باید به مواردی مانند قدرت، حداکثر فشار، سرعت، مواد محفظه و ابعاد آن توجه کرد. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید پمپ کارواش هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این بخش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و تمامی محصولات آن با کیفیت بالا و با ضمانت به فروش می رسد. خدمات پشتیبانی کسب و کار آب نیرو قوی است و خریداران می توانند در یک پلتفرم امن خرید کنند.

نبولایزر مرغ چیست و چه کاربردی دارد؟


طیور یکی از حساس ترین محیط ها به تغییرات دما است. هر مشکلی که در این شرایط دمایی محیطی ایجاد شود می تواند منجر به تلف شدن طیور و خسارت مالی به مرغداری شود. از این رو از سال گذشته تاکنون برای حل این مجموعه مشکلات از فازبندی استفاده شده است که می تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد. حتی در برخی شرایط آب و هوایی خاص استفاده از آفت کش ضروری و اجباری است. در این پست به معرفی آفت کش طیور می پردازیم و همچنین در مورد کاربرد و نحوه عملکرد آن صحبت می کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مه چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از هر چیز باید بدانیم که مه پاش ها بسته به نیاز و کاربرد شما در بخش کشاورزی و گلخانه یا دام و طیور کارکردها و اهداف متفاوتی دارند. اما به طور کلی مه پاش سیستمی متشکل از چندین قسمت است که آب را تحت فشار بالا به قطرات بسیار ریز (اندازه شبنم) تبدیل می کند و آن را از طریق یک نازل بیرون می زند. در هوای گرم، قطرات بسیار کوچک آب می توانند تبخیر شوند و باعث کاهش دما شوند.
https://pulbank.ir/?p=341653استفاده از نبولایزر پرنده اغلب با هدف کاهش دما، کاهش میزان گرد و غبار و همچنین حذف بوهای نامطبوع از محیط انجام می شود. در مرغداری ها رطوبت محیط یکی از شرایط لازم برای بقای پرندگان تلقی می شود در غیر این صورت شاهد شیوع بیماری های مختلفی خواهیم بود که می تواند منجر به مرگ آنها شود.

نسل اول دومانی ها تقریباً دو دهه پیش وارد ایران شدند. اما به دلیل تازگی آن کارایی چندانی از خود نشان نداد. این در حالی است که با پیشرفت صنعت طیور، کبوترها نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شده و کارایی آنها بیش از پیش افزایش یافته است. با گذشت زمان استفاده از مه پاش در مرغداری ها به حدی فراگیر شده است که امروزه سازمان ها و وزارتخانه های مربوطه استفاده از آن را در بسیاری از مرغداری ها الزامی می کنند.

مزایا و فواید استفاده از مه پاش طیور

همانطور که گفته شد مه پاش فواید زیادی برای پرورش طیور دارد که در ابتدای مقاله به بسیاری از آنها به اختصار اشاره شده است. به طور کلی اولین اثر استفاده از مه در مرغداری را باید کاهش دمای محیط و در نتیجه کاهش دمای بدن پرندگان دانست. این بدان معنی است که می توانید محیط را به روشی ارزان و مقرون به صرفه گرم کنید.

کاهش دمای محیط شرایط مساعدی را برای رشد پرندگان در فصول گرم ایجاد می کند. دمای معتدل این مزیت را دارد که استرس گرمایی را کاهش می دهد و آرامش پرندگان را کاهش می دهد و از درگیری بین آنها جلوگیری می کند. تثبیت این شرایط می تواند از بدن این پرندگان در برابر عوامل بیماری زا محافظت کرده و تلفات آنها را کاهش دهد.

از دیگر اثرات مرغداری باید به افزایش رطوبت محیط اشاره کرد که باعث کاهش گرد و غبار و از بین رفتن بوی مرغ می شود. همچنین این دستگاه افزودنی عالی برای تهویه محیطی هم برای انسان و هم برای پرندگان است و به دلیل کاهش دمای محیط می تواند از استرس گرمایی بر تجهیزات فعال در مرغداری نیز جلوگیری کند.

در نهایت می توان تاثیر طولانی مدت استفاده از چنین سیستمی را در افزایش رشد پرندگان و همچنین تولید جوجه یا تخم مرغ مشاهده کرد. لازم به ذکر است که کیفیت تجهیزات سمپاشی صنعتی طیور برای دستیابی به این اهداف بسیار مهم است.

هنگام خرید مه شکن چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اولین چیزی که در هنگام خرید مه پاش باید به آن توجه کنید نوع استفاده است. البته مه پاش برای مرغداری ها با مه پاش دامداری ها و گلخانه ها متفاوت است. همچنین مرحله بعدی انتخاب و خرید یک مستر متناسب با ظرفیت محیط مرغداری شماست. هنگام خرید محصول مورد نظر حتما از فروشگاه های معتبر و شناخته شده دیدن کنید تا از کیفیت و کارایی محصول خریداری شده مطمئن شوید.

نکته مهم دیگر این است که از کیفیت و دوام دستگاه مه پاش صنعتی مرغداری اطمینان حاصل کنید. همچنین، پس از خرید و نصب تجهیزات مه پاش خود، حتماً آنلاین شوید و در مورد روش های مراقبت و نگهداری مه پاش که می تواند عمر تجهیزات شما را افزایش دهد، مطالعه کنید.

حرف پایانی

در این مقاله سعی شده است با سحابی، کاربردها و عملکردهای آن و همچنین مهمترین مزایا و فواید آن آشنا شویم. به طور کلی، اهمیت مه پاش، کاربردهای آن و دامنه تأثیرات آن بر شرایط پرنده به قدری زیاد است که در بسیاری از مناطق مورد نیاز است.

بازرگانی پمپ ایران یک شرکت مدیریتی متخصص در تامین انواع تجهیزات کشاورزی و صنعتی به ویژه در زمینه های مرتبط با آبیاری و تامین آب می باشد. این مجموعه با سابقه فعالیت طولانی در این زمینه می تواند در انتخاب و خرید مه پاش مناسب و همچنین تجهیزات مه پاش مرغ به شما کمک زیادی کند.

درمان شفاف زگیل تناسلی با قرص Kinoko Platinum AHCC


قرص کینوکو AHCC تنها درمان قطعی و دائمی زگیل تناسلی است که با برندهای مختلف و در دوزهای مختلف در سراسر جهان تولید می شود. اما با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می شوید که بزرگترین و معتبرترین شرکت در این زمینه Quality of Life است.

این شرکت آمریکایی محصولات مختلف کینوکو AHCC را با دوزهای مختلف تولید می کند که بهترین محصول این شرکت Kinoko Platinum است که دوز بالاتری نسبت به سایر مدل های AHCC دارد و معمولا برای درمان قطعی زگیل تناسلی فقط این مدل پلاتینیوم تجویز می شود. خواهد شد

قرص کینوکو پلاتینیوم  هم اکنون از  فرازطب  موجود می باشد.


توضیحات کلی قرص Kinoko Platinum

ahcc چیست؟

آیا شما از قرص ahcc هستید؟

کینوکو یا شیتاکه از خانواده قارچ ها است. کینوکو حاوی ترکیب AHCC است که به این معنی است

(ترکیب فعال مرتبط با هگزوز)

و معنی (ترکیب وابستگی هگزوز). این ترکیب جادویی این قارچ را بسیار خاص و گران می کند.

کپسول ahcc چیست؟

*** کپسول های ahcc انواع مختلفی دارند که مدل Kinoko Platinum بالاترین دوز را در بین تمامی مدل های موجود دارد و دوز آن یک و نیم برابر بیشتر از مدل Golden Kinoko است که باعث می شود Kinoko Platinum پاسخی بی نظیر داشته باشد.

توجه کنید:

زگیل تناسلی با لیزر یا روش دیگری از بین می‌رود، فقط ظاهر بیماری درمان می‌شود، اما ویروس در بدن شما باقی می‌ماند و شما همچنان مثل یک بیماری هستید، هرکس با آن‌ها در تماس باشید نیز مبتلا می‌شود.

زگیل های HPV باید فورا و به طور کامل درمان شوند، در غیر این صورت می توانند به سایر نقاط بدن سرایت کنند و قابل درمان نیستند و در 10-5 سال آینده زائده های باقی مانده و ویروس می تواند باعث سرطان شود.

داروی Ahcc زگیل تناسلی را درمان می کند و ویروس HPV را برای مادام العمر از بدن از بین می برد. این ترکیب درمان جدیدی در برابر HPV نیست، اما سال هاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی به عنوان یک داروی ضد ویروسی در برابر زگیل های ناشی از ویروس استفاده می شود.

ahcc قرص تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در برابر زگیل تناسلی است که منجر به افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر تمامی بیماری ها می شود.

ویژگی های قرص kinoco Platinum

داروی Kinoko Platinum ahcc دارای خواص زیر است:

درمان زگیل تناسلی

ویروس HPV را در خون از بین می برد

فوق العاده سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

بدن را در برابر انواع بیماری ها مقاوم می کند

پیشگیری از انواع سرطان

پیشگیری از آنفولانزا و حتی کرونا

و به بهبود سریعتر بیماران کمک می کند

محتویات کپسول AHCC Kinoko Platinum:

قرص زگیل تناسلی پلاتینیوم کینو حاوی 60 کپسول 750 میلی گرمی ترکیب AHCC است که پیشرفته ترین درمان در بین محصولات کینو این شرکت است.

عوارض قرص HCC چیست؟

کپسول Ahcc کوچکترین عارضه ای ندارد و حتی افراد سالم نیز می توانند از این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان – کرونا یا هزاران بیماری دیگر استفاده کنند.

عوارض جانبی قرص Kinoko Platinum صفر است و هنوز عوارض خاصی از تداخلات دارویی یا مصرف بیش از حد دارو گزارش نشده است.

کپسول های Kinoko Platinum ساخت کشور آمریکا و دارای تاییدیه GMP بوده و در سراسر جهان به فروش می رسد. اگر این محصول کوچکترین مشکلی داشته باشد، علاوه بر عدم تایید، اجازه فروش در اروپا و آمریکا را نیز نخواهد داشت.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی (HPV) شایع ترین بیماری مقاربتی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است و با زگیل معمولی متفاوت است. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلومای انسانی HVP (ویروس پاپیلومای انسانی) است که تنها از طریق تماس مستقیم با پوست در حین مقاربت منتشر می شود.

سایر ویروس ها مانند اچ آی وی به روش های مختلفی پخش می شوند (سرنگ های آلوده به دندانپزشک و غیره) اما HPV تنها از طریق رابطه جنسی محافظت نشده منتقل می شود و به همین دلیل افراد مبتلا به HPV آن را پخش نمی کنند. اتصالات را می توان رد کرد.

آیا عفونت دستگاه تناسلی HPV در ایران شایع است؟

زگیل تناسلی امروزه به عنوان یک بیماری خاموش در کشور ما وجود دارد و به سرعت در حال گسترش است. متأسفانه اکثر مردم شناخت و درک درستی از این بیماری ندارند و معمولاً تا زمانی که از بیماری خود مطلع می شوند، ویروس تکثیر شده و درمان آن بسیار سخت یا غیرممکن شده است.