محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

اینورتر چیست؟ همه چیز در مورد آن


اینورتر یکی از تجهیزات و قطعات صنعتی است که ممکن است نام آن را در جاهای مختلف بشنوید. اینورتر دستگاهی است که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات استفاده شده است و اغلب کاربرد مناسبی را به همراه دارد. اینورتر که امروزه آن را با نام های اینورتر، درایور موتور، درایو، کنترل دو موتوره و ... می شناسیم، وسیله ای است که در مقایسه با سایر ماشین ها و بسیاری از دستگاه ها کاربرد زیادی دارد زیرا این دستگاه عملکرد بسیار مناسبی دارد. . لازم به ذکر است که اینورتر در بسیاری از دستگاه های اطراف ما نصب می شود و به همین دلیل می توان گفت یکی از مهم ترین دستگاه ها و ابزارهای صنعت به شمار می رود.

اما اینورتر چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ در ادامه این مقاله همه چیز در مورد تجهیزات اینورتر و همچنین عملکرد و کاربردهای آن را توضیح خواهیم داد. برای بهتر شدن کار، اگر چنین اطلاعاتی در مورد اینورتر ندارید یا نمی دانید این دستگاه در کجا استفاده می شود و چه کاربردی دارد، توصیه می کنیم ادامه مقاله را مطالعه نکنید.

اینورتر چیست؟

اینورتر وسیله ای است که می تواند جریان مستقیم یا متناوب را به جریان مستقیم متناوب یا مفید تبدیل کند. البته لازم به ذکر است که این جمله تعریف کامل و دقیقی از این دستگاه نیست و در واقع عملکرد این دستگاه کمی پیچیده تر است. اما در نهایت، به طور خلاصه و مفید، یک دستگاه اینورتر می تواند جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل کند.

عملکرد اینورتر دقیق

اینورترها یکی از جالب ترین و عجیب ترین اختراعات امروزی هستند. همچنین لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد می توان از اینورترهایی با ظرفیت تامین جریان متناوب شهر استفاده کرد. قبل از مشخص شدن عملکرد دقیق دستگاه اینورتر، لازم است اطلاعاتی در مورد جریان برق در شهر ارائه شود. ولتاژ برق شهری 220 ولت و فرکانس 50 هرتز است. با این حال، برخی از دستگاه ها و لوازم خانگی برای کار کردن به ولتاژها و فرکانس های متفاوتی نیاز دارند.

وظیفه اصلی و اساسی اینورترها تبدیل برق شهری یا برق AC به جریان متناوب یا DC است. در نهایت می توان این جریان مستقیم از اینورتر را به راحتی به ولتاژ و فرکانس مورد نیاز تبدیل کرد.

دور در دقیقه

برای تولید این نوع جریان، یک موتور قابل چرخش در داخل اینورتر وجود دارد. بر اساس سرعت چرخش موتور، می توانید همان مقدار فرکانس و فرکانس را برای کارکرد دستگاه بدهید. زمانی که تجهیزات نیاز به ولتاژ و فرکانس بالا داشته باشند، موتور اینورتر با سرعت بالا می چرخد ​​و در نهایت با کاهش ولتاژ و فرکانس، سرعت موتور کاهش می یابد و سرعت چرخش کاهش می یابد.

کاربرد اینورتر

اینورتر وسیله ای است که در وسایل برقی و ماشین آلات رایج استفاده می شود. این دستگاه عملکرد بسیار زیبا و دقیقی دارد. بنابراین می تواند در مواقع لزوم ولتاژ و فرکانس بالاتر و در مواقع دیگر ولتاژ کمتر و کمتری را ارائه دهد. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شده باشید که سرعت آسانسور در ابتدا کم است، پس از چند ثانیه سرعت آن افزایش می یابد و سپس دوباره کاهش می یابد.

این امکان قطعا با کمک اینورتر قابل انجام است. ابتدا سرعت الکتروموتور کم است و در نتیجه دستگاه با سرعت کم می چرخد. سپس دور موتور افزایش می یابد و سرعت حرکت آن افزایش می یابد و در نهایت سرعت کار دوباره کاهش می یابد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه هایی که با موتور الکتریکی کار می کنند دارای اینورتر هستند. یک اینورتر به این دستگاه ها کمک می کند تا هوشمندانه کار کنند و در نهایت کارایی آنها را کنترل می کند.

سایر کاربردهای اینورتر

از دیگر کاربردهای اینورترها می توان در دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی، کولر، پمپ آب، کمپرسور یخچال و حتی در بسیاری از صنایع دیگر مانند صنعت کشاورزی و تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در این صنعت و غیره استفاده کرد. خرید از سایت 1688



آهنگ حسین توکلی به نام حوصله کن

متن آهنگ حسین توکلی حوصله کن

ﺑﻜﺶ ﻣﻨﻮ وﻟﻰ ﻧﺬار ﻛﻪ ﻣﻦ ﺗﻮﻳﻪ دﻟﺖ ﺑﻤﻴﺮم

اﮔﻪ دﻟﺖ ﺟﻬﻨﻤﻪ ﻣﻴﺴﻮزﻣﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﻧﻤﻴﺮم

اﻳﻦ ﻋﺎﺷﻘﻰ ﺷﺎﻳﺪ ﺑﺮات ﮔﺮون ﺗﻤﻮم ﺑﺸﻪ

ﻣﻴﺪوﻧﻢ ﻣﻦ از ﺧﻮدم دارم اﻳﻦ اﻧﺘﻘﺎم ﺳﺨﺘﻮ ﻫﻰ ﻣﻴﮕﻴﺮم

ﺟﻮﻧﻪ دﻟﻢ ﺗﻮﻳﻰ ﺟﻮن دﻟﻢ

ﻧﺮو ﻛﻪ رﻓﺘﻨﺖ ﻏﻤﻮ ﻣﻴﺬاره ﺗﻮ دﻟﻢ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻛﻦ ﺑﻪ ﭘﺎی اﻳﻦ دﻟﻪ ﺑﻰ ﺻﺒﺮ و ﺣﻮﺻﻠﻢ

ﻫﻤﻪ ﻛﺴﻢ ﻫﻤﻪ دﻧﻴﺎی ﻣﻦ ﺧﻠﺎﺻﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻫﺖ از آﺧﺮش ﻧﮕﻮ

دق ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻳﻪ ﭼﺸﻢ ﺑﻬﻢ زدن ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ م

ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺑﻴﺎت ﻗﺴﻢ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻣﻦ ﺗﻮﻳﻪ ﻣﺨﻤﺼﻢ

ﻫﺮ ﭼﻘﺪر ﺑﺎ ﺗﻮ ﻛﺎﻣﻠﻢ ﺗﻮ ﻛﻪ ﻧﺒﺎﺷﻰ ﻧﺎﻗﺼﻢ

ﺟﻮﻧﻪ دﻟﻢ ﺗﻮﻳﻰ ﺟﻮﻫﻦ دﻟﻢ ﻧﺮو ﻛﻪ رﻓﺘﻨﺖ ﻏﻤﻮ ﻣﻴﺬاره ﺗﻮ دﻟﻢ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻛﻦ ﺑﻪ ﭘﺎی اﻳﻦ دﻟﻪ ﺑﻰ ﺻﺒﺮ و ﺣﻮﺻﻠﻢ

ﻫﻤﻪ ﻛﺴﻢ ﻫﻤﻪ دﻧﻴﺎی ﻣﻦ ﺧﻠﺎﺻﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻫﺖ از آﺧﺮش ﻧﮕﻮ

دق ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻳﻪ ﭼﺸﻢ ﺑﻬﻢ زدن ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ م


آهنگ حسین توکلی به نام حوصله کن

تاثیر موسیقی بر تمرکز در مطالعه


موسیقی از دیرباز به عنوان یکی از ابزارهایی برای افزایش تمرکز و بهبود عملکرد ذهنی مطرح شده است. در این مقاله، به بررسی تاثیر موسیقی بر تمرکز در مطالعه می‌پردازیم و راهکارهایی برای بهره‌گیری بهینه از آن ارائه می‌دهیم.

۱. انتخاب نوع موسیقی:

بر اساس تجربه‌ها و تحقیقات، موسیقی بی‌کلام یا موسیقی با آرامش بالا مانند موسیقی کلاسیک یا موسیقی آرامش بخش نظیر موسیقی آمبینت، معمولاً برای افزایش تمرکز در مطالعه موثرتر هستند.

۲. تطبیق موسیقی با نوع فعالیت:

بسته به نوع فعالیتی که در حال انجام آن هستید، ممکن است نیاز به نوعی از موسیقی متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای نوشتن برنامه مناسب مانند برنامه ریزی کنکور ریاضی dourkhiz یا مطالعه موضوعات فنی و پیچیده استفاده از موسیقی با آرامش بالا و بی‌کلام مفیدتر است.

۳. ایجاد یک پس زمینه موسیقی:

استفاده از موسیقی به عنوان یک پس زمینه آرام بخش، می‌تواند به کاهش تشتت و افزایش تمرکز کمک کند. موسیقی با این خصوصیت‌ها می‌تواند به عنوان یک فیلتر برای صداهای محیطی ناخواسته عمل کند. تاثیر موسیقی بر تمرکز

۴. مدت زمان مطالعه با موسیقی:

تحقیقات نشان می‌دهد که مدت زمان مطالعه با موسیقی باید معقول و مناسب باشد. ممکن است برای برخی افراد استفاده از موسیقی برای تمام مدت مطالعه مناسب نباشد و نیاز به استراحت از آن داشته باشند، میتوانید در این باره از یک مشاوره تلفنی کنکور کمک بگیرید

۵. آزمایش و تنظیمات شخصی:

هر فرد ممکن است به نوع خاصی از موسیقی و یا تنظیمات خاصی از آن برای تمرکز بیشتر در مطالعه نیاز داشته باشد. بنابراین، تست و آزمایش با انواع مختلف موسیقی و تنظیمات صدا می‌تواند به شناخت بهتر نیازهای شخصی شما کمک کند.

۶. استفاده از موسیقی به عنوان موقعیت‌ساز:

موسیقی می‌تواند به عنوان یک موقعیت‌ساز برای ورود به حالت تمرکز و مطالعه استفاده شود. با گوش دادن به یک پیش‌نمونه موسیقی مورد علاقه قبل از شروع مطالعه، می‌توانید ذهن خود را برای تمرکز آماده کنید.

۷. موسیقی و حافظه:

برخی تحقیقات نشان داده‌اند که گوش دادن به موسیقی همراه با مطالعه می‌تواند به بهبود حافظه و افزایش قابلیت یادگیری کمک کند. این اثر به ویژه برای فرایندهای یادگیری طولانی‌مدت مفید است.

۸. تاثیر موسیقی بر انگیزه و انرژی:

موسیقی می‌تواند به عنوان یک انگیزه‌بخش در طول مطالعه عمل کند. انتخاب موسیقی با انرژی و ریتم پرانرژی می‌تواند انگیزه شما را افزایش دهد و به شما انرژی لازم برای مدت زمان بیشتری از مطالعه بخشد. تاثیر موسیقی بر تمرکز در مطالعه

۹. تاثیر موسیقی بر استرس و اضطراب:

موسیقی آرامش‌بخش می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب شما در کنار یک مشاور مثلا مشاوره کنکور ریاضی سایت دورخیز  کمک کند، که در نتیجه، تمرکز و توجه شما به مطالعه را بهبود می‌بخشد،

۱۰. شناخت مرز بین تمرکز و تفریح:

مهم است که مرز بین استفاده از موسیقی برای تمرکز و استفاده آن به عنوان ابزار تفریحی را شناخت. در مواقعی که نیاز به تمرکز دارید، انتخاب موسیقی مناسب و از خلوتی برخوردار بودن محیط مطالعه می‌تواند کمک کننده باشد.

۱۱. انتخاب موسیقی با تناسب با مزاج شخصی:

هر فرد دارای سلیقه‌های موسیقی متفاوتی است. برای بهبود تمرکز در مطالعه، مهم است که موسیقی را با توجه به مزاج و ترجیحات شخصی انتخاب کنید. مثلاً، برخی افراد ممکن است از موسیقی آرامش‌بخش پیانو لذت ببرند، در حالی که برخی دیگر از موسیقی با ریتم‌های پرانرژی مثل موسیقی راک استفاده کنند.

۱۲. توجه به تنظیمات صدا:

نحوه تنظیمات صدا نیز می‌تواند بر تاثیر موسیقی بر تمرکز تأثیرگذار باشد. برخی افراد ممکن است از صدای بلند و بدون صدای محیط اطراف برای تمرکز بیشتر لذت ببرند، در حالی که برای دیگران صدای آرام و ملایم مفیدتر باشد.

۱۳. توقف در صورت لزوم:

در صورتی که متوجه شوید موسیقی دارد به تمرکز شما اختلال می‌آورد، توصیه می‌شود که از گوش دادن به موسیقی خودداری کنید. مهم است که به نیازهای خودتان گوش فرا دهید و از راهکارهای مختلف برای بهبود تمرکز استفاده کنید.

۱۴. تجربه و آزمایش:

هر فرد ممکن است به نوعی خاصی از موسیقی برای تمرکز بیشتر در مطالعه نیاز داشته باشد. بنابراین، تجربه و آزمایش با انواع مختلف موسیقی و روش‌های متفاوت استفاده از آن می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شیوه استفاده از موسیقی در مطالعه برسید.

۱۵. تنظیمات موسیقی به منظور جلوگیری از انحراف:

گاهی اوقات، انتخاب موسیقی با ریتم زیاد می‌تواند باعث انحراف شما از مطالعه و کارآیی کاهش یابد. در نتیجه، تنظیماتی مانند استفاده از حجم متوسط و یا انتخاب قطعات موسیقی بدون کلام می‌تواند از این مسئله جلوگیری کند.

۱۶. موسیقی به عنوان ابزار تنظیم مزاج:

انتخاب موسیقی با توجه به مزاج و حالت روحی فعلی شما، می‌تواند بهبود تمرکز شما را افزایش دهد. برای مثال، در صورتی که حالت روحی شما نسبتاً افسرده است، گوش دادن به موسیقی شاد و پرانرژی می‌تواند حالت روحی شما را بهبود بخشد و تمرکز شما را افزایش دهد.

۱۷. تاثیر موسیقی بر فعالیت‌های مغزی:

تحقیقات نشان داده‌اند که گوش دادن به موسیقی می‌تواند به افزایش فعالیت‌های مغزی مانند توجه و حافظه کمک کند. در نتیجه، استفاده از موسیقی مناسب می‌تواند تمرکز شما را بهبود بخشد و عملکرد شما را بهبود بخشد.

۱۸. مدت زمان مطلوب برای گوش دادن به موسیقی:

مهم است که مدت زمانی که برای گوش دادن به موسیقی در طول مطالعه اختصاص می‌دهید، متناسب با نیازهای شما باشد. برخی افراد ممکن است از گوش دادن به موسیقی برای تمام مدت مطالعه لذت ببرند، در حالی که برای دیگران، تنها یک بخش کوچک از مطالعه با موسیقی مفید باشد. با رعایت این نکات و استفاده هوشمندانه از موسیقی در مطالعه، می‌توانید تمرکز و عملکردتان را در زمان مطالعه بهبود بخشیده و به موفقیت در تحصیل و زندگی شخصیتان نزدیک‌تر شوید   

معرفی لوازم مورد نیاز فوتبال + خرید با قیمت مناسب

لوازم تجهیزات فوتبال شامل توپ فوتبال، کفش فوتبال، لباس‌های ورزشی، محافظ دنده (مانند محافظ دندان، ماسک و محافظ زانو)، دستکش دروازه بانی، کاپشن و لباس‌های گرم در دماهای سرد، کیف ورزشی، پرچم و نشانگرهای زمین، ساعت و دستبند ورزشی، و ابزارهای تمرینی است. این لوازم نه تنها برای اجرای بازی‌ها و تمرینات بهتر و با کیفیت، بلکه برای حفظ ایمنی و راحتی بازیکنان نیز حائز اهمیتند. با این تجهیزات، فوتبالیست‌ها می‌توانند بهترین اجرای ممکن را در زمین داشته باشند و در عین حال از آسیب‌های احتمالی جلوگیری نمایند

توپ فوتبال

توپ فوتبال، به عنوان اصلی‌ترین وسیله بازی در این ورزش، نقش بسیار برجسته و بحرانی دارد. طراحی و ویژگی‌های فنی توپ، تأثیر مستقیم بر کنترل، حرکات، و دقت بازیکنان در زمین دارد. توپ‌های فوتبال عمدتاً از چرم طبیعی یا مواد مصنوعی با کیفیت ساخته می‌شوند. چرم طبیعی برای توپ‌های حرفه‌ای بسیار محبوب است؛ زیرا این مواد به بازیکنان احساس حساسیت و کنترل بیشتری را در تماس با توپ می‌دهند.

ابعاد و وزن توپ، توسط سازمان فوتبال جهانی (FIFA) مشخص شده‌اند تا هماهنگی در همه مسابقات جهانی حاکم باشد. توپ‌های با کمترین جلوه‌های جانبی و تغییرات در حرکت در هوا انتخاب می‌شوند. تکنولوژی‌های پیشرفته مانند لایه‌های داخلی توپ، برای حفظ فشار و ویژگی‌های توپ در طول زمان استفاده می‌شوند.

کفش فوتبال

کفش فوتبال، به عنوان یک عنصر اساسی در تجهیزات بازیکنان، نقش بسیار حیاتی در اجرای عملکرد بهینه و دستیابی به مهارت‌های بالا در زمین فوتبال دارد. این کفش‌ها با توجه به نوع زمین مورد استفاده (چمن مصنوعی یا طبیعی)، طراحی و ساخته می‌شوند. طراحی کفش‌های فوتبال با هدف افزایش کنترل بر توپ، تسلط به فنون حرکتی، و حفظ استقرار در زمین انجام می‌شود. با کیفیت بودن و استفاده از مواد مقاوم در ساخت کفش، ماندگاری آنها در برابر زحمات و فشارهای مختلف زمین فوتبال را تضمین می‌کند.

کفش‌های فوتبال معمولاً دارای پایه‌های خاصی به نام “طلاق” هستند که بستگی به نوع زمین، میزان چسبندگی و حرکات مورد نظر بازیکن تغییر می‌کند. همچنین، بخش بالایی کفش‌ها از جنس‌های مختلفی مانند چرم طبیعی، مصنوعی یا ترکیبی ساخته می‌شود تا انعطاف پذیری، سبکی، و مقاومت مناسب را فراهم کند.

لباس فوتبال ( لباس و شورت فوتبال)

لباس فوتبال، به عنوان جزء حیاتی از تجهیزات بازیکنان، نقش مهمی در اجرای بازی و ایجاد تیمی هماهنگ بازیکنان دارد. طراحی لباس‌های فوتبال با توجه به تعدادی از عوامل اساسی انجام می‌شود. این لباس‌ها عمدتاً از جنس‌های مانند پلی استر یا نایلون تهیه می‌شوند که مقاومت مناسبی در برابر فشارها و شرایط مختلف آب و هوا دارند. طراحی لباس فوتبال شامل جوراب، شورت و محافظ زانو می‌شود که به افزایش راحتی بازیکنان و حفاظت در مقابل آسیب‌های احتمالی کمک می‌کند.

لباس‌های فوتبال نه تنها وظیفه حمایت از بازیکنان در مقابل ضربات و آسیب‌های جسمی را دارند بلکه علاوه بر این، جزء جلب توجه و شناخت تیم‌ها نیز هستند. طراحی لباس‌ها شامل استفاده از رنگ‌ها و الگوهای منحصر به فرد بر اساس شناخته‌شدگی تیم و نمایانگر هویت آن است. همچنین، لوگوها و نام تیم که بر روی لباس‌ها قرار می‌گیرند، به عنوان نمادهای شناخته‌شده و تبلیغاتی برای بازیکنان و تیم‌ها عمل می‌کنند.

محافظ ساق پا

محافظ ساق پا یک جزء اساسی و ضروری در تجهیزات بازیکنان فوتبال است که نقش بسیار مهمی در حفاظت از بازیکنان در برابر ضربات و آسیب‌های ممکن دارد. این محافظان به عنوان تکمیل‌کننده لباس فوتبال استفاده می‌شوند و از جنس‌های متنوعی از جمله فوم، لاستیک، یا پلاستیک تهیه می‌شوند که دارای خصوصیات ضربه‌گیری و انعطاف‌پذیری مناسبی هستند.

محافظ ساق پا با نصب آسان و قابل تنظیم روی ساق بازیکنان، به دلیل وزن کم و طراحی هوشمندانه، حفاظت از این قسمت حساس بدن را فراهم می‌کند. این محافظان اغلب دارای طراحی ارگونومیک هستند که به شکل و ساختار ساق پاها نزدیک شده و از حرکات طبیعی بازیکنان تأثیر کمی برمی‌آورند.

جوراب مخصوص فوتبال

جوراب‌های مخصوص فوتبال، به عنوان یک عنصر حیاتی از تجهیزات بازیکنان، نقش بسیار مهمی در کامل کردن لباس و تأثیر بر کارایی و راحتی آنان در زمین دارند. این جوراب‌ها عمدتاً از جنس‌های نخی خاص مانند پلی استر یا نایلون ساخته می‌شوند که به خوبی تنفس پذیری، انعطاف‌پذیری، و مقاومت در برابر رطوبت را فراهم می‌آورند. طراحی جوراب‌های فوتبال نیز به شیوه‌های مختلفی صورت می‌پذیرد، از جمله طراحیهای معمولی یا تاپرهای بلند که بالای ساق پا را فراگیرند.

یکی از ویژگی‌های مهم جوراب‌های فوتبال، طراحی با کیفیت و مقاومی است که از شکستن و یا ساییدگی جلوگیری می‌کند. همچنین، این جوراب‌ها دارای الاستیسیته مناسبی هستند تا راحتی حرکات بازیکنان را تضمین کنند و همچنین به خوبی بر روی ساق پاها چسبیده و حفظ شکل ایده‌آل جلوه دهند. ویژگی‌های تهویه و جذب رطوبت از دیگر خصوصیات مهم این جوراب‌هاست که باعث حفظ پاها از عرق و بهبود راحتی طولانی‌مدت می‌شود.

کیف و کوله ورزشی

کیف و کوله ورزشی، به عنوان یکی از لوازم اساسی هر ورزشکار، نقش حیاتی در حمل و نقل تجهیزات و وسایل ورزشی دارند. این لوازم علاوه بر اینکه برای حمل لباس‌های ورزشی و کفش، به عنوان یک حامل مطمئن برای اجناس شخصی و ملزومات دیگر در هنگام تمرینات و بازی‌ها عمل می‌کنند، دارای طراحی‌های متنوعی همچون کوله‌های سپر، کوله‌های دستی، یا کیف‌های زینتی هستند.

کوله و کیف ورزشی اغلب از جنس‌های مقاوم و ضدآب تهیه می‌شوند تا محتویات داخل آنها در برابر شرایط جوی و فشارهای مختلف محافظت شود. طراحی این لوازم نیز به گونه‌ای است که فضای کافی برای قرار دادن لباس‌های ورزشی، حوله، آب، کفش و وسایل دیگر را فراهم کند. از جمله امکانات اضافی ممکن است جیب‌های جانبی برای نگهداری ملزومات کوچک، طراحی‌های بندی که از نظر سلامتی بازیکن مناسب باشند، و فناوری‌های مختلف مانند تهویه‌های هوا برخوردار باشند.

 

معرفی هارد سیگیت توسط زوم جی

وقتی صحبت از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی به میان می‌آید، سیگیت اولین برندی است که به ذهن خطور می‌کند، زیرا این شرکت به عنوان رهبر جهانی در تولید هارد دیسک شناخته می‌شود. در طول سال ها، سیگیت به طور مداوم محصولات شگفت انگیز بسیاری را ایجاد کرده است که مصرف کنندگان می توانند برای استفاده شخصی یا تجاری از آنها استفاده کنند.

این شرکت به طور مرتب مجموعه HDD خود را در سال 2016 به روز می کرد و پرفروش ترین مدل های امروزی را به نمایش می گذاشت. اکنون می خواهیم مهم ترین و پرفروش ترین مدل ها را به شرح زیر به شما نشان دهیم:

دارایی های شرکت EXOS

درایو Sky-Hawk برای سیستم نظارت

برای ذخیره سازی شبکه IronWolf یا سیستم های NAS

بیایید هر کدام را به اختصار توضیح دهیم.

سیگیت فناوری نوآورانه هلیوم را در هارد دیسک Exos معرفی کرد. Exos با استفاده از فناوری Seagate Secure Protection، انتقال سریعتر داده را امکان پذیر می کند. مقاله معرفی هارد سیگیت توسط زوم جی را از این طریق مطالعه کنید. فناوری پیشرفته هلیوم حداکثر کارایی و حداکثر مقدار ذخیره سازی را به همراه دارد. اکنون می خواهیم لیست کاملی از ویژگی های هارد EXOS ارائه دهیم.