محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

مکالمه افرادی که خودرو شما را به سرقت برده اند

در بیشتر مدل ها می توانید به مکالمه افرادی که خودرو شما را به سرقت برده اند گوش کنید، و از نقشه آن ها با اطلاع شوید. به افرادی که میخواهند موقعیت دقیق و لحظه ای خودرویشان را دریافت نمایند ، توصیه میشود که از جدیدترین ورژنهای ردیاب استفاده کنند . اما ردیاب اکتیو که محبوبتر از نوع قبل است و برای جلوگیری از سرقت خودرو و مکانیابی لحظه ای کاربرد دارد ، هرآنچه در حال رخ دادن باشد را بصورت آنلاین به اپلیکیشن نصب شده روی موبایل ارسال می نماید. این ردیاب شنود دارای باتری با کیفیت و قابل شارژی است که پس از یک بار شارژ کامل بین 10 روز تا دو هفته قابلیت عملکرد دارد. این دستگاه یا مجهز به gps است و یا علاوه بر gps از اینترنت نیز برای ارسال اطلاعات استفاده می کند که نوع دوم دارای درگاه سیم کارت هستند. در جدول ۴ شاخص تعداد رکوردهای ثبت شده در حافظه دستگاه، میزان فشرده بودن اطلاعات و مصرف شارژ سیم کارت، مصرف انرژی و همچنین نسخههای نرمافزار کانفیگ مشاهده میشود که ردیاب دلفین در این ۴ پارامتر برتری خود را به نمایش گذاشته و ضعف خود در ۲ شاخص دیگر را پوشش داده است.


می­توانید با خاموش کردن موتور خودرو، خیال خود را از بابت سرقت وسیله نقلیه خود راحت کنید که یک قابلیت بسیار ویژه محسوب می­شود. هنگام تصادف، سرقت ناگهانی در خودرو، خراب شدن ماشین و نداشتن دسترسی به تلفن، متوجه نقش مهم دکمه SOS در ردیاب خودرو خواهید شد. ردیابی سلولی کاملاً وابسته به تعداد دکل های BTS شرکت های اوپراتور سیم کارت است و موقعیت خودرو شما به صورت حدودی مشخص میشود. همچنین می توانید در صورت هر گونه سوال از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی آکیتا در ارتباط باشید. به این صورت که هر خودرو ، سیگنالی را از طریق ماهواره یا اینترنت به تلفن همراه یا کامپیوتر جهت نمایش ارسال می کند. ردیاب خودرو با توجه به مزیت هایی که دارد، می تواند چیزی بیش از یک برنامه ردیابی باشد و با در اختیار گذاشتن قابلیت های متنوع برای کاربر، به یکی از نیازهای اولیه هر وسیله نقلیه تبدیل شود. جی پی اس کوچک IR180، با امکانات متنوع و کامل خود علاوه بر تامین امنیت خودرو، کاربری های منحصر به فرد و هیجان انگیز نیز دارد. ابتدا توضیح می دهیم که ردیاب خودرو چیست و چه ساختاری دارد؟


اما در یک توضیح کلی، می توان گفت که ردیاب ها به چند گروه کلی تقسیم می شوند که در ادامه مقاله به شرح و چگونگی کار با آنها خواهیم پرداخت. بهترین راه جهت آشنایی با چگونگی کار با سخت افزار ردیاب، مراجعه به دفترچه راهنمای محصول است که در آن نحوه به کارگیری را به طور کامل و جامع توضیح داده اند. این نوع ردیاب ها می بایست به صورت دوره ای شارژ شود و در غیر این صورت از کار می افتد. که در صورت قطع ارتباط بعدا بشه صداها رو بازیابی کرد؟ بله، امکان ضبط مکالمات با استفاده از ردیاب وجود دارد تا بعدا بتوانید از این صدا استفاده کنید. خرید ردیاب مغناطیسی و شنوددار نیاز به مجوز خاصی دارد؟ عواملی که میتواند در قیمت یک ردیاب موثر باشد و باعث ارزان شدن آن شود به ترتیب زیر اولویت بندی میشود . • حصار جغرافیایی: کاربر میتواند یک حصار جغرافیایی برای دستگاه تنظیم کند و به این ترتیب حرکت دستگاه در یک منطقه را محدود کند. در بسیاری از موارد نیز که سارقان در وهله اول متوجه دزدگیر خوردرو نمیشوند، با بلند شدن صدای آژیر پا به فرار میگذارند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/


بنابراین با سیستم ردیابی GPS علاوه بر اینکه موقعیت خودروهای مفقود شده به سرعت پس از سرقت قابل شناسایی است بلکه بسیاری از مدیران با نصب ردیاب جی پی اس بر روی خودرو های شرکت می توانند مسیر طی شده توسط کارمندان و میزان سرعت خودرو را کنترل نمایند. وقتی هم به آنها بگوییم یک دزدگیر خریدهاند و نه یک ردیاب! سیستم قدرتمند ردیاب خودرو و دزدگیر جی پی اس، هم برای استفاده شخصی شما و هم برای بسیاری از اهداف تجاری و سازمانی، مناسب است. دو برند رابین و فاکسن هم با طراحی محصول دقیق و امن و قیمت مناسب، همه نیازهای یک صاحب خودرو را تأمین میکنند. این سیستم روی مدل IR-230 تعبیه شده که همونطورکه بعضی از ماشین ها یه سوییچ مخفی روشون میزارن، این ها هم یه رله دارن که بجای سوییچ مخفی کار میکنه وشما با اس ام اسی که به ردیاب میدین میتونین ماشینو از راه دور خاموش کنین. درصورت نبود اپلیکیشن یا سامانه، اطلاعات از طریق پیام کوتاه هم به کاربر ارسال خواهند شد که البته محدودیتهایی دارد. آیا محل نصب ردیاب تاثیری در عملکرد آن دارد؟ آیا میخواهید ماشین های شرکت تان و موقعیت آن ها را کنترل کنید؟ آیا ردیابی GPS مغناطیسی صرفا از طریق پنل شخصی انجام میشه؟ 

ردیاب من