محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

با چند معمای سرگرم کننده هوش و ذکاوت خود را محک بزنید

مرد وقتی از اسکی پیش دوستانش بازگشت با نگاهی به وسایلش متوجه شد غذایش نیست به همین خاطر از دوستانش پرسید که می‌دانند چه اتفاقی افتاده. زن اول گفت تمام روز را سرگرم اسکی کردن بود و دیگری هم گفت از صبح کنار آتش نشسته و همان آبمیوه‌ای که دستش بود را خورده بود. مرد فوراً لبخند زد، چون فهمید کدام زن دروغ می‌گوید. اما از کجا؟

معمای شماره ۵

آن چیست که هر چه بیشتر برمی دارید بیشتر پشت سر خود جا می‌گذارید؟

معمای شماره ۶

آیا می‌توانید ۳ روز متوالی را بدون استفاده از کلمات شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه یا جمعه نام ببرید؟

معمای شماره ۷

آن چیست که فقط زمانی مفید است که شکسته باشد؟

معمای شماره ۸

یک نفر را تبدیل می‌کنم به دو نفر. من چه هستم؟

معمای شماره ۹

مایک در باران قدم می‌زد. نه چتری داشت نه کلاهی. با اینکه لباس هایش کاملاً خیس شده بود، اما حتی یک تار مویش هم خیس نبود. چطور چنین چیزی ممکن است؟

معمای شماره ۱۰

آدم‌ها یا دوستم دارند یا از من متنفرند. من چهره‌ی آدم‌ها و طرز فکرشان را تغییر می‌دهم. حتی اگر فرد تلاش کند پنهانم کند باز هم دیده می‌شوم. هر قدر هم که آدم‌ها تلاش کنند هیچوقت کم نمی‌شوم. من چه هستم؟

معمای شماره ۱۱

ویلیام با ماشین قرمزش می‌راند. چراغ‌های ماشینش روشن نبودند. ماه هم بیرون نبود. خانم مسنی از خیابان رد می‌شد. ویلیام چطور زن را دیده بود؟

معمای شماره ۱۲

آن چیست که کلید‌های زیادی دارد، اما هیچ دری را باز نمی‌کند؟

معمای شماره ۱۳

آن چه سؤالی است که نمی‌توان با «بله» به آن جواب داد؟

معمای شماره ۱۴

آن چیست که هر بیشتر خشک می‌کند بیشتر خیس می‌شود؟

معماری شماره ۱۵

یک پسر چند تا سیب می‌تواند بخورد تا معده اش پر شود؟..

سازمان هدفمندی یارانه‌ها مکلف به ثبت نام جاماندگان یارانه شد

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در حاشیه جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: سال آینده ۳۵ میلیون نفر ۱۸۳ هزارتومان یارانه نقدی دریافت می‌کنند، لازم به ذکر است که ۱۰ میلیون نفر افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی جز این ۳۵ میلیون نفر هستند.

وی افزود: همچنین در سال آینده، ۲۳ میلیون نفر ۱۳۶ هزار تومان در ماه و ۲۰ میلیون نفر دیگر هم ۹۱ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد که با این حساب شمار افراد یارانه بگیر در کشور ۷۸۰میلیون نفر است.

زارع بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها مکلف شد از افرادی که بنا به دلایلی یارانه دریافت نکرده و یا یارانه به آن‌ها تعلق نگرفته است، دوباره ثبت نام به عمل آورد، در غیر این صورت افراد می‌توانند این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

وی گفت: در سال آینده برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۹ هزار میلیارد تومان به منظور پرداخت حقوق و مستمری اختصاص یافت، همچنین کمیته امداد اجازه داده شد که برای سال آینده ۲ میلیون نفر از افرادی که تمکن مالی ندارند را تحت پوشش خود قرار دهد و مقرر شد ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق به دولت اختصاص پیدا می‌کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بیان کرد: بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، ۲ هزار میلیارد تومان به منظور تهیه تبلت، عینک، سمعک و تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس شبانه روزی مناطق محروم در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی گفت: همچنین مبلغ ۳۲۰۰ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار تخصیص یافت.

زارع گفت: همچنین مقرر شد ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، ۴۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از خانواده زندانیان، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای حقوق و غذای سربازان، ۲ هزار و ۷۰ میلیارد تومان برای بیمه باربران، خادمان مساجد و مواردی که در این ردیف مشخص شده در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره مبلغ مصوب شده برای خرید گندم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: مصوب شد ۲۲ هزار میلیارد تومان برای خرید گندم و پرداخت یارانه نهاده در نظر گرفته شده و برای عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی نیز تامین مبلغ ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان مصوب شد.

وی درباره مصوبات کمیسیون تلفیق برای مسکن محرومان و مسکن رزمندگان گفت: مقرر شد برای خرید مسکن محرومان و رزمندگان ۵ هزار میلیارد تومان، امور رفاهی و تغذیه دانشجویان ۹۰۰ میلیارد تومان، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هزار و ۷۰ میلیارد تومان، بیمه تکمیلی درمان ایثارگران ۴ هزار و ۹۰ میلیارد تومان بر اساس مصوبه کمیسیون تعلق بگیرد.

زارع در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط دریافت یارانه برای افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده یا انصراف دادند، به چه صورت خواهد بود، گفت: در سال گذشته برای بخشی از جامعه و به ازای هر نفر مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه پرداخت می‌شد که بر اساس مصوبه کمیسیون مقرر شد در سال آینده تمام افرادی که درآمد متوسط به بالا دارند، افراد متوسط به پایین، آن‌هایی که از گرفتن یارانه انصراف دادند و الان متقاظی یارانه هستند، همچنین افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده، حداقل ۹۱ هزار تومان یارانه تعلق بگیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا منابع لازم برای پرداخت افزایش میزان یارانه ها، پیش بینی شده است، گفت: ۲۶۷ هزار میلیارد تومان پیشنهاد رقم دولت برای تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰ بود که کمیسیون تلفیق با استفاده از منابعی که در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد، این رقم را به ۴۳۰ هزار میلیارد تومان برای هدفمندی یارانه‌ها رساند، البته ۷۹ هزار میلیارد تومان آن برای دولت در قالب ۱۴.۵ درصد نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه‌ها از مبلغ ۴۳۰ هزار میلیارد تومان تعلق خواهد گرفت.

بهترین نرم افزار سی آر ام در ایران کدام است؟


داده ها جهت به اشتراک گذاشته شدن در بخش های مختلف سازمان کارآمد می‌باشند. به این شکل شما پیش از مراجعه برای خرید راهکار مناسب متوجه می شوید که سازمان شما به صورت کلان به چه امکاناتی نیاز دارد و نرم افزار جدید باید بتوانید چه حوزه هایی از فرایندهای کاری شما را در گام نخست پاسخ دهد. در تمامی پکیج ها هزینه تنها یکبار از شما دریافت میگردد و بعد از اتمام پشتیبانی رایگان شما میتوانید پکیج های پشتیبانی خریداری نمایید.

وجود نمودارهای متنوع برای کنترل و بررسی وضعیت پروژه ها و میزان تحقق برنامه ها و گزارش های متنوعی در بخش فروش تنها یکی از مواردی است به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید براحتی مروری بر مراحل فروش، نحوه پشتیبانی و مشتریان بالقوه داشته باشید ، همچنین میزان بازخورد آنها را می تواند ببیند و بررسی نماید.

بهترین حالت جدا از هزینه‌ی اجرای نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نرم‌افزاری است که درمان و راه‌حل کسب‌وکار شما را تشخیص دهد. هدف نهایی اقتصادی یک بنگاه تجاری، «فروش» می باشد. در این راستا نگهداری، کنترل و مدیریت فروش یک امر کاملاً ضروری می باشد.

قطعا نمی‌توان سی آر ام مناسب شرکت خدماتی را برای کلینیکی اجرا کرد که تمامی امور پزشکی را انجام می‌دهد. بنابراین، انتخاب شرکتی که توانایی اجرای هر نوع سیستم مدیریت با مشتریان و به‌عبارتی، قابلیت شخصی‌سازی سی آر ام را داشته باشد، کار بسیار دشواری است. مدیران فروش و بازاریاب ها می توانند برنامه فروش و فعالیت های بازاریابی و پیش بینی میزان فروش برای هر فعالیت را ثبت نمایند و سیستم روند پیشرفت کار را به شما نمایش https://www.owj.io/ خواهد داد و میزان پیشرفت هر فروش هر لحظه در دسترس شماست.

کاربران می توانند کارتابلی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در اختیارشان قرار می دهد را بر اساس اطلاعاتی که می خواهند در یک نگاه در مشاهده نمایند. کامنت گذاری (درج توضیحات)، اضافه کردن انواع فایل، امکان دسترسی موقت به کاربران، جلوگیری از تعریف مشتری تکراری به طور مثال آموزش بخش بازاریابی به صورت مجزا و آموزش مدیریت به صورت دیگر است .

این نرم افزار امکان نصب بصورت لوکال و تحت وب را دارد که یکی از مزیت های نرم افزار می باشد. براین اساس مشتریان نیز هر لحظه می توانند وضعیت درخواست خود را در پنل خود مشاهده نمایند و پس از دریافت خدمات نیز با پر کردن فرم نظرسنجی و ارائه بازخورد، شما را از سطح کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی مطلع نمایند.