محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

کارواش صنعتی ایران پمپ (فروش لوازم صنعتی کارواش)


میزان فشاری که به دستگاه وارد می شود باید متناسب با ابعاد و مقاومت دستگاه باشد چون اکثرا دستگاه های کارواش خانگی را با ابعاد کوچک می سازند که قابلیت حمل و نقل داشته باشند پس باید فشار وارد به دستگاه چک شود تا فشار بالا سبب خرابی دستگاه نشود. در مقابل، کارواشهای ثابت هستند که قابلیت حمل و نقل ندارند ولی دارای قدرت فوقالعادهای هستند. استفاده از کارواش خانگی در نظافت دارای چه مزایایی می باشد؟ دستگاههای واترجتهای خانگی Kärcher که به سری K معروف هستند و واترجتهای صنعتی کارچر که به سری HD معروف هستند. قطر کوچک شده و کاور پلاستیکی آن به گونه ای است که برای پیست های اسب سواری، زمین فوتبال، زمین های چمن، مکان های ورزشی و پارک ها گزینه مناسبی است. عدم ایجاد هیچ گونه آلودگی، هزینه خرید و تعمیر پایین تر کارواش صنعتی برقی ، ساختار ساده تر و وزن سبک تر دستگاه های کارواش صنعتی الکتریکی آن ها را به گزینه ای مناسب برای کاربرد در محیط های مسکونی و نیمه صنعتی تبدیل کرده است. این سیستم در دستگاه کارواش تک فاز سبب می گردد صدای ایجاد شده در هنگام راه اندازی موتور کاهش یابد و از طرف دیگر با کم کردن میزان جریان راه اندازی بر طول عمر موتور تک فاز افزوده می شود. 

حال چیزی که در این میان تفاوت ایجاد میکند، نیاز دستگاه به سرویس و نگهداری دورهای است! از دیگر تفاوتهای پمپ کارواش های صنعتی با کارواش خانگی، میتوان به تفاوت این دو در طراحی پمپ بکاررفته اشاره کرد؛ در نوع صنعتی پمپ کارواش شفت به یک میلنگ متصل شده است (مانند میلنگ خودرو) که نیروی محرک را به پیستونها منتقل میکند، و در کارواش های خانگی محور مرکزی (شفت) به یک صفحه لنگ متصل شده است که با گردش خود کار انتقال نیرو را به پیستونها انجام میدهد. در روش اول از یک شلنگ جانبی که به بدنه واترجت یا کارواش متصل است برای پاشش مواد شوینده استفاده میشود. این بخش توسط موتور متصل به آن به حرکت در آمده و آب ورودی فشار ضعیف را به آب فشار قوی تبدیل می کند. شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی کرشر آلمان، فروش دستگاههای کارواش صنعتی را بر عهده دارد. کارواشهای آبگرم از مخزنی به نام “بویلر” برای افزایش دمای آب ورودی استفاده میکنند. مشخصات تایمر رین مدل Amico R 2 مانند آمیکو آر است با این تفاوت که برای آبیاری اتوماتیک 2 منطقه طراحی شده است.

بدین ترتیب می توان بیان کرد که دستگاه های واتر جت صنعتی از لحاظ نوع جابجایی به دو گروه متحرک یا پرتابل و ثابت طبقه بندی می شوند. در تولید دستگاه های واتر جت صنعتی از پمپ های پلانجری استفاده می شود. همچنین، با استفاده از کارواش صنعتی ایران پمپ، شستشوی تمیز و راحت در زمان خیلی کمتر خواهید داشت. نصب این نرم افزار و استفاده از آن بسیار راحت است. قیمت کلیک بسیار مناسب و کیفیت آن مثال زدنی است. بعنوان مثال برای شستشوی ماشین های سواری عموما از لانس 90 سانتی استفاده میکنند و برای ماشین های سنگین و بزرگ لانس 110 سانتی بکار میبرند. اما باید توجه نمود که خرید دستگاهی با حداکثر فشار عملیاتی بالا برای انجام عملیات شستشوی نیازمند فشارهای بسیار کمتر از آن، از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست زیرا با افزایش بیشینه فشار عملیاتی دستگاه های جت واتر، قیمت آنها بصورت فزاینده افزایش می یابد. پمپ کارواش صنعتی، واترجت، کارواش دستی، کارواش خانگی و پمپ، کلماتی است که به کارواش صنعتی اطلاق میشود. این نکته از آنجایی از اهمیت بالایی برخوردار است که وجود کوچکترین انحراف، بدلیل قدرت بالای دستگاه، فشار زیادی را به پمپ اعمال میکند و پس مدتی سبب کاهش طول عمر و خرابی پمپ میشود.

لولههای انتقال آب در سیستم آبیاری قطرهای دارای سوراخ هایی هستند که به صورت متمرکز، فقط بخش و قسمت مورد نیاز را آبیاری میکنند. واتر جت های نیمه فشار قوی که معمولا در محیط های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، غالبا دارای موتورهای الکتریکی می باشند. در زمینه تولید و اختراع لوازم آبیاری نوین، و به خصوص تایمر آبیاری، کشورهایی هستند که همواره پیشرو بوده اند و سایر ملت ها یا به نوعی از آنها الگوبرداری و دنباله روی کرده اند و یا عیناً کپی برداری و به اصطلاح مهندسی معکوس کرده اند. محصولات فروشگاه شامل لوازم جانبی کارواش و تزئینات خودرو می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره نمود: مواد شوینده شامل شامپو نانو خودرو، تمیزکننده قیر، واکس لاستیک و تایر، انواع اسپری، خوشبوکننده شامل اسپری داشبور و اسپری موتورشوی، اسپری لاستیک و تایر، اسپری انژکتور و دستمال. 3. حتما دقت کنید که برای کارواش های صنعتی به هیچ عنوان نباید از لانس اتوماتیک استفاده کرد؛ این لانس ها برای کارواش های خانگی طراحی شدهاند تا به راحتی و تنها با فشار دادن دسته لانس کارواش شروع به کار کند، اما در ابعاد صنعتی بدلیل قدرت بالای کارواش، استفاده از این لانسها خطرناک بوده و فشار خیلی زیادی به پمپ وارد میکند که سبب خراب شدن آن میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد