محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

پخش عمده لوازم جانبی باوین (Bavin)

اضافه کردن یک ساب ووفر مانیتورینگ در کنار یک جفت اسپیکر مانیتورینگ، اصطلاحا مانیتور کردن در حالت استریو ۲.۱ را امکان پذیر می کند. گیم پد یا همان دسته بازی، جزئی از وسائل مخصوص گیم محسوب می شود و برای انجام بعضی از گیم ها و کنترل آن ضروری است. نرمافزار Logitech به شما این امکان را میدهد بین دو حالت کنترل بلندگو Logitech G560 یکی را انتخاب کنید. شما میتوانید توسط این دکمهها دستگاه را خاموش و روشن کنید و همچنین، صدای موسیقی و نورپردازی آن را کنترل کنید. جی بی ال فلیپ 5 به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک به شما ثابت میکند که یک اسپیکر خوب لزوما نباید به ویژگیهای سخت افزاری منحصربفردی مجهز باشد. این اسپیکر همچنین در مقایسه با ال جی پی کی 7 راندمان صوتی کمتر و در مقایسه با جی بی ال لینک 20 حمل پذیری سختتری دارد، ولی در مجموع یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک است و برای کابردهای مختلف کارایی خوبی دارد. شما یک چرخه رنگین کمان ملایم را در این اسپیکر دریافت میکنید که به عنوان یک تصویری صوتی نیز عمل میکند و متناسب با ضرب آهنگ موسیقی چشمک می زند و می درخشد.

برخی از اسپیکرها بسیار بزرگ هستند و ممکن است برای اتاق یا میز شما مناسب نباشند. به طور کلی اسپیکر کامپیوتر روی میز قرار می گیرد. در تقسیم بندی کلی می توان اسپیکرهای مانیتورینگ را در دو نوع اکتیو و پسیو دسته بندی کرد. امروزه ، بسیاری از بهترین اسپیکرهای پرتابل دارای دستیارهای صوتی هستند ، مانند الکسا و دستیار گوگل. این امر باعث میشود که در هر زمان و بدون نیاز به لمس اسپیکرها، بتوانیم بین منابع صوتی جابهجا شویم. ساب ووفر اسپیکری است که به تولید باند فرکانس پایین صوتی شما اختصاص دارد. مدل «MDZ-۳۶-DB» از یک باتری لیتیوم یونی ۲۶۰۰ میلیآمپر ساعت بهره میبرد و باهر بار شارژ کامل، قادر است تا ۱۳ ساعت با صدای متوسط (۵۰%) موسیقی را برای شما پخش کند. این نوع از کیبرد ها با یک باتری قلمی کار میکند و از دانگل 2.4 گیگاهرتزی بهره برده است تا با اتصال به سیستم آسان و بی دردسر کار کند.

این محصول، به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک وزن سبک و حمل پذیری بالایی دارد، از یک طراحی کمینه گرایانه مقاوم بهره میبرد و از بهترین اسپیکرهایی است که توسط شرکت بوز برای استفاده در محیطهای باز ساخته شده است. گفتنی است، این مدل جزو بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل شرکت «انکر» به شمار میآید. شما میتوانید با استفاده از آن موسیقی یا فیلم گوش بدهید یا بازی و سایر سرگرمیهای دیگر را بهوسیلهی آن انجام دهید؛ بنابراین، زمانی که صدای لپتاپ یا کامپیوتر شما از کیفیت پایینی برخوردار است، میتوانید با استفاده از انواع مختلف اسپیکر کامپیوتر و لپتاپ صدای رایانه خود را تقویت کنید. این محصول از طریق فناوری بلوتوث به موبایل یا سایر دستگاههای شما متصل میشود. ازاینرو، در این راهنمای خرید تخصصی قصد داریم به نکاتی بپردازیم که در این زمینه به شما کمک کند. در این مقاله قصد داریم تا ابتدا شما را با مفهوم اسپیکر آشنا کرده، تاریخچهای از آنها را با شما در میان بگذاریم و در مورد انواع و کاربرد اسپیکرها با شما صحبت کنیم. این نوع اسپیکرها را بهطور عموم برای فضای باز استفاده میکنند.

این اسپیکرها به راحتی صدای مناسبی را ایجاد کنند. شعاع اسپیکرهای گرد معمولا در رنج 10، 13، 16 و 25 سانتی متر است و صاحبان خودرو می توانند با توجه به بودجه و مدل خودرو خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. اندازه ووفر، حجم، دقت و وضوح فرکانس های پایین و میدرنج را مشخص می کند که معمولا اسپیکرهای مانیتورینگی که در بازار وجود دارند در هر سری از محصولات دارای اندازه های متنوع و قابل انتخابی از سایز ووفر هستند که کاربران متناسب با نیاز و فضای استودیوی حرفه ای و یا خانگی، مدل مد نظر خود را انتخاب می کنند. هر نوع اسپیکر هدف متفاوتی دارد و برای کاربردهای مختلف مفید است. اسپیکر های تحت شبکه ابزاری برای انتقال صدا تحت شبکه می باشند. بلندگو های ستونی تحت شبکه در دو نوع Outdoor و Indoor تولید می شوند و مناسب برای محیط های با وسعت بالا و شلوغ می باشد. عمل تایپ کردن ازطریق فشردن سوئیچ های مکانیکی موسوم به «کلید» (key) و ارسال سیگنال ناشی از فشردن کلیدها به کامپیوتر ارسال می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد