محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

بهترین آب میسلار موجود در بازار را بشناسید

در این بخش دالگارم به نقل از راجر: ما در مورد محبوب ترین آب های میسلار صحبت می کنیم. احتمالاً تا به حال بارها اصطلاح میسلار واتر را شنیده اید و حتی ممکن است برندهای مختلفی این محصول را ارائه دهند. اما میسلار آب چیست؟

میسلار واتر یک پاک کننده آرایشی به شکل مایع با مولکول های کوچک میسلی است. که به راحتی در آب حل می شود و روغن را جذب می کند. به این ترتیب روغن، مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی صورت شما تنها با چند حرکت ساده جذب آب میسلار شده و از روی پوست پاک می شود.


میسلار واتر زاییده فکر پاریسی ها بود. زیرا آب این شهر بسیار گرم و خطرناک بود. متخصص پوست

آنها از این محصول مراقبت از پوست به عنوان جایگزینی برای آب (حداقل در مورد تمیز کردن پوست) استفاده کردند. اولین آب‌های میسلری خیلی سخت بودند و باعث ایجاد شکاف شدند. این ضعف این محصول به مرور زمان منجر به ایجاد آب مایسلار با کیفیت برتر شد تا اینکه امروزه بهترین آب میسلار و ضدعفونی کننده ها را در اختیار دارید.

بهترین آب میسلار باید بتواند آلودگی، آرایش و چربی را بدون نیاز به استفاده از تمام آب روی پوست کاملاً پاک کند. همچنین سبک تر از محصولات قوی مانند الکل است. این محلول ترکیبی از آب، مقدار کمی گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت است که به حذف گرد و غبار و آلودگی از روی پوست شما کمک می کند.


مزایای استفاده از میسلار واتر چیست؟

یکی از مزایای مایسلار واتر این است که بر خلاف سایر محصولات، نیازی به شستشوی صورت خود پس از استفاده از آن روی پوست ندارید. زیرا آب میسلار به طور کامل جذب پوست شما می شود و هیچ اثری از چربی یا مواد شیمیایی مضر روی پوست شما باقی نمی گذارد. در واقع انتخاب بهترین میسلار واتر می تواند به عنوان یک تونر عمل کند و برای صرفه جویی در وقت از آن استفاده کند. حتی می توانید در حالی که روی تخت نشسته اید، صورت خود را با آب میسلار پاک کنید و پس از آن آرام بخوابید.

میسلار واتر لایه بردار نیست و در ترکیب آن الکل وجود ندارد. به همین دلیل باعث خشکی و تحریک پوست صورت نمی شود. این محلول ملایم برای پوست شما ملایم است. بهترین میسلار واتر فاقد هرگونه ماده شیمیایی در ترکیبات خود است، به هیچ وجه چشم را تحریک نمی کند، قرمزی چشم و اشک را ایجاد نمی کند.


1- میسلار آب ساده https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

میسلار واتر ساده حاوی میلیون ها میسل است که آرایش را پاک می کند و پوست را تا 4 ساعت هیدراته نگه می دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که فاقد رایحه های مصنوعی، بسیار مرطوب کننده، غنی شده با ویتامین B3، ویتامین C، آب تصفیه شده سه گانه و فاقد مواد شیمیایی است. این محصول را می توان بهترین میسلار واتر برای پوست های چرب، بهترین میسلار واتر برای پوست های خشک و حتی بهترین میسلار واتر برای پوست های مختلط دانست. زیرا میسلار واتر ساده برای انواع پوست مناسب است.


بدون بوی مصنوعی

آبرسانی قوی

غنی شده با ویتامین B3، ویتامین C و آب خالص سه گانه

بدون مواد شیمیایی

مناسب برای انواع پوست


روش استفاده: مقداری پاک کننده را روی یک پد پنبه ای قرار دهید. پنبه دور صورت را پاک کنید، نیازی به مالیدن پوست نیست. اطراف چشم های بسته را به آرامی پاک کنید. بعد از آن نیازی به شستشو نیست! از ورود به چشم خودداری کنید. اگر وارد چشم شد، کاملا با آب بشویید.


2- میسلار واتر کامان مدل 7in1 برای پوست های چرب و مستعد آکنه

سومین محصول میسلار واتر کامان است که یکی از بهترین مایسلار واترهای موجود در بازار است. این میسلار واتر برای تمامی افراد با پوست خشک، نرمال و حساس قابل استفاده است و برای پوست های چرب و مستعد آکنه یا نرمال تا خشک محصولات جداگانه ای با اثربخشی مطلوب وجود دارد. کمان حاوی ترکیبات مفیدی از جمله: آلوئه ورا، عصاره خیار، آلانتوئین، آب، اسید هیالورونیک، ویتامین E، ویتامین B5.


کنترل چربی پوست

خاک را از بین ببرید

خنک کننده

تعمیرکردن

حاوی مواد مهمی برای پوست است


روش استفاده: مقدار کافی آب میسلار را روی پنبه یا پد پنبه ای بریزید و بدون شستن به آرامی روی پوست بمالید.


3- Garnier Micellar Water Modeling Skin Active No.1

شستشوی صورت میسلار واتر گارنیر می‌تواند آرایش صورت، چشم‌ها و لب‌ها را پاک کند و همچنین پوست را از آلودگی‌ها پاک کند و آن را به یکی از بهترین میکروآب‌ها از نظر مصرف‌کننده تبدیل کند. این محصول فاقد چربی و مورد تایید متخصصین پوست است، حتی برای پوست های حساس.

پاک کننده آرایش میسلار واتر گارنیه را می توان صبح برای پاکسازی و پاکسازی پوست و شب ها برای پاک کردن آرایش و آلودگی های پوست استفاده کرد. لازم به ذکر است این محصول فاقد عطر و روغن بوده و مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس می باشد.

پاک کننده آرایش صورت، چشم و لب


پاک کننده پوست

نرم کننده پوست

نیازی به شستن دست ها نیست.

مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس


روش مصرف: مقدار کمی از لوسیون را روی صورت مالیده و به آرامی ماساژ دهید بدون نیاز به آبکشی.


4- سبیل میسلار دافی

این میسلار واتر برای پاک کردن آرایش صورت، لب‌ها و چشم‌ها برای افرادی که پوست خشک، نرمال و حساس دارند، ایده‌آل است. مواد تشکیل دهنده آلوئه ورا عصاره خیار، آلانتوئین، آب، اسید هیالورونیک، ویتامین E و ویتامین B5 این را به بهترین آب میسلار پیشنهادی ما تبدیل کرده است. اسید هیالورونیک موجود در این محصول به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.


پاک کننده آرایش، حتی آرایش ضد آب

بدون ایجاد خشکی و سفت شدن پوست

می توان از آن برای آرایش صورت، لب و چشم استفاده کرد

حاوی اسید هیالورونیک

نیازی به شستشو نیست


روش استفاده: مقداری لوسیون روی پنبه بریزید و به آرامی ماساژ دهید، نیازی به آبکشی نیست.


5- نوتروژنا گو میسلار

پاک کننده آرایش نوتروژنا یکی از معروف ترین آب های میسلی است. این محلول برای پاک کردن آرایش صورت و چشم طراحی شده است. این محصول به عمق منافذ پوست نفوذ کرده و انواع آلودگی ها، چربی ها و آرایش را از بین می برد. نوتروژنا به لطف فرمولاسیون بدون الکل خود باعث حساسیت و قرمزی پوست نمی شود و رطوبت خود را حفظ می کند. با فرمولاسیون خاص خود حتی سخت ترین مواد آرایشی و ضد آب را پاک می کند و این مواد روی صورت پخش نمی شوند. از آنجایی که حاوی الکل نیست، از خشکی پوست و التهاب جلوگیری می کند.


نیازی به شستشو نیست

پاک کننده قوی

آرایش ضد آب را پاک می کند

بدون ایجاد خشکی

مناسب برای پوست های حساس


کاربرد: ابتدا محصول را خوب تکان دهید. مقداری را روی یک پد تمیز بریزید. پد آغشته به محلول را به آرامی و با حرکات دایره ای روی پوست خود حرکت دهید و این کار را تا زمانی که کاملا تمیز شود تکرار کنید. برای پاک کردن چشم‌ها، پد را چند ثانیه روی چشم‌های بسته نگه دارید، سپس به آرامی پاک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد