محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است. با این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. به دبی سفر کنید تا ساختارهای منحصر به فردی را ببینید که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شوند، از جمله برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای باستانی. اما قبل از سفر به دبی نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید که در زیر مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کنید را به طور کامل توضیح می دهیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

در نظر گرفتن فاکتور آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین مواردی است که باید قبل از سفر به دبی در نظر بگیرید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. به همین دلیل آب و هوای این شهر آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند کسل کننده، رطوبت زیاد و همیشه عرق آور است. بنابراین در فصل بهار و تابستان هوا بسیار گرم و مرطوب است و میانگین دمای هوا در این شهر به 48 درجه سانتیگراد می رسد.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه یعنی از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه متغیر است و می توانید در سواحل آبی زیبای دبی شنا کنید و از کویر اطراف لذت ببرید.


مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از رفتن به دبی توجه به مدت زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از ورود به دبی انجام دهید، رزرو اتاق در یکی از این هتل ها است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان دارد. در اینجا به معرفی چند هتل لوکس این شهر می پردازیم.



برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران بی نظیر با غذاهای بین المللی می باشد. این هتل همچنین دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

اینداوو: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی مال به این هتل نزدیک است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم انداز زیبایی از شهر دارند. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که انواع غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا ویو در خلیج پارس چشم اندازی فوق العاده دارد این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 272 طبقه و دارای 9 رستوران مختلف با سرو انواع غذاهای بین المللی در امکانات خود است.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک هت دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های مدرن 5 ستاره دبی است که از 225 اتاق تشکیل شده و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه تا ساحل دبی قرار دارد. . علاوه بر این امکانات ارائه شده در این هتل سفر شما به دبی را خاطره انگیز خواهد کرد.

آدرس: دبی، باشگاه گلف



هتل معانا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و اقیانوس است. منظره دریا و آب در نزدیکی کویر شهر دبی متناقض و منحصر به فرد شده است، علاوه بر این هتل مینا السلام دارای اتاق های ویژه معلولان و سالمندان است.

Aterese-Jmeirah Road၊ دبی امارات متحده عربی



آخرین کلمه

در این مقاله سعی داریم قبل از رفتن به دبی برای یک سفر فراموش نشدنی راهنمای جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز داشتید، می توانید از سعادت رنت، یک سرویس معروف و محبوب اجاره خودرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد