محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

اضافه کردن عکس پروفایل در وردپرس


افزودن عکس پروفایل به وردپرس ممکن است چندین بار اتفاق بیفتد در پایین هر مقاله، نام، متن و عکسی در مورد نویسنده وجود دارد و شما باید در مورد نحوه انجام این کار سوالی داشته باشید. بیایید در مورد مقاله صحبت کنیم. در مورد افزودن عکس نمایه یا تغییر گراواتار وردپرس. در ادامه این مطلب با محمد سلحشوری همراه باشید.



گراواتار چیست؟

گراواتار یکی از سایت های مجموعه وردپرس است که هنگام ورود و ثبت نام در این سایت می توانید نام، آدرس ایمیل شخصی، وبسایت و موارد دیگر را وارد کنید، سپس برای ایمیل هایی که در gravatar.com ثبت کرده اید، عکس مورد نظر خود را اضافه کنید. .

باید بدانید که وب سایت گراواتار یک فیلتر است و باید از فیلتر سوییچ استفاده کنید

اکنون پس از افزودن موارد فوق، می توانید آدرس ایمیل خود را در سایتی با قابلیت Gravatar ثبت کنید تا نمایه کامل شما با تصویر ثبت شده در آن نمایش داده شود. سایت گراواتار، همه بینندگان کل نمایه شما را خواهند دید.

وب سایت Gravatar متعلق به Automatik است که شرکت مادر وردپرس است

نحوه افزودن عکس به نمایه وردپرس

همانطور که گفته شد، شما باید یک حساب کاربری در وب سایت گراواتار ایجاد کنید، ابتدا وارد سایت gravatar.com شده و مراحل ثبت نام را طی می کنید. به بخش با آرم Gravatar بروید.

اکنون شما یک اکانت صفحه Gravatar دارید که عکس شما و برخی از جزئیات شما را دارد، اکنون فقط باید آن را در وردپرس و در سایت خود فعال کنید. لازم به ذکر است که به دلیل مشکلات زیرساخت داخلی اینترنت فعلی و فیلترینگ برای مشاهده عکس ها و اطلاعات مسیر. بیایید به سراغ آن برویم که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.



یک آواتار در وردپرس بسازید

هنگامی که اکانت Gravatar خود را در هر وب سایتی که می تواند از Gravatar استفاده کند ایجاد کردید، اگر با همان ایمیل ثبت نام کنید، نام شما به همراه عکس، متن و توضیحات شما به نمایه کاربری شما اضافه می شود و می توانید از آن در وردپرس خود استفاده کنید. سایت نیز برای استفاده از آن در سایت وردپرسی خود می توانید یکی از موارد را با توجه به نیاز خود در قسمت تنظیمات وردپرس > گفتگوها انتخاب کنید.

و اگر نویسندگان زیادی در سایت خود دارید این امکان را برای آنها هم اضافه کنید حالا سوال اینجاست که چرا در گراواتار ثبت نام کردم پروفایل و عکسم را توضیح دادم و مراحل بالا را انجام دادم اما عکس من در وردپرس نمایش داده شد. .غیر ممکن پاسخ به این سوال بسیار ساده است. علت این مشکل فیلتر شدن است و پس از افزودن این گزینه ممکن است با مشکلاتی در سرعت سایت خود چه در پنل وردپرس و چه در زمان بارگذاری سایت مواجه شوید.

برای این کار، استفاده از افزونه WP First Letter Avatar را توصیه می کنیم. در این مقاله نحوه کار با این افزونه و شخصی سازی آن را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.



WP حرف اول آواتار dodatak

این افزونه وردپرس گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید محتوای خود را به روش های مختلف در پایین پست ها نمایش دهید. به عنوان مثال، نام MOOSIO5nd. . در آواتار MD نمایش داده می شود و پس زمینه رنگی مطابق رنگ بندی تعریف شده در صفحه اضافه می شود و موارد دیگری نیز توسط کاربر ایجاد می شود و می توانید عکس کاربری خود را آپلود کرده و آن را ویرایش کنید. .


نصب و سفارشی کردن افزونه آواتار حرف اول WP

پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید آن را در قسمت تنظیمات داشبورد وردپرس خود سفارشی کنید

هنگامی که به صفحه افزونه ها می روید، می توانید تنظیمات را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

شاخص حروف که به طور پیش فرض روی 0 تنظیم شده است، تعیین می کند که چند قسمت از نام نمایه جمع آوری و نمایش داده شود.

فرمت پیش فرض فایل PNG است که به شما و کاربرانتان اجازه می دهد آواتارها را در PNG یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که فرمت PNG نسبت به فرمت های دیگر کیفیت خوبی دارد.

با تغییر این نام می توانید فایل عکس و آواتار خود را نامگذاری کنید و با استفاده از آن نام خود را در فایل های عکس مشاهده خواهید کرد و همچنین در صورت فعال بودن حالت پیش فرض می توانید فایل ها و عکس های ناشناس را انتخاب کنید. از آن برای آواتار استفاده کنید


توصیه ما این است که آن را به پلاگین پیش فرض تبدیل کنید

این صفحه به شما کمک می کند تا مسیر ذخیره تصویر نمایه خود را انتخاب و مشخص کنید. با انتخاب و ویرایش این فیلد باید یک ردیف جدید به آن اضافه کنید.

در صورت فعال بودن این گزینه تصویری که در صفحه گراواتار آپلود کرده اید نمایش داده می شود اما در صورت عدم تیک زدن این گزینه همانطور که گفتیم نام کاربری به صورت مخفف نمایش داده می شود.

در این مقاله سعی کرده ایم چند نکته در مورد قرار دادن تصویر در پروفایل وردپرس به شما توضیح دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

مراجعه به سایت: https://blogten.ir/profile-pic-worfdpress/  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد