محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

راه اندازی کارخانه تولید درب و پنجره UPVC


در این بخش از فوت کوجگری قصد داریم کسب و کار پنجره یو پی وی سی را راه اندازی کنیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی پنجره های یو پی وی سی از سیر تا پیاز بپردازیم. بیایید در مورد ساختار و ویژگی های آن صحبت کنیم و در آخر به کسب درآمد از این رشته و فعالیت در این تجارت بپردازیم که می توان گفت این کار پر سود است و می توانید از آن درآمد بالایی کسب کنید زیرا یکی از درآمدهاست. . - ایجاد اشتغال

داستان کسب و کار پنجره UPVC از کجا شروع شد؟

برای اولین بار کارگاه تولید درب و پنجره UPVC در سال 60 در اروپا راه اندازی شد و اگر بخواهیم به تاریخچه تولید و حضور آن در بازار ایران بپردازیم باید بگوییم که اولین واحد تولیدی آن دیر ساخته شد. . دهه 50 این نتیجه حاصل شده است، استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است، بنابراین در دنیا در حال حاضر میزان استفاده از پنجره های UPVC به 75 درصد رسیده است.

پس به عنوان یک جمع بندی کلی در ابتدای مقاله می توان گفت که بازار استفاده از درب و پنجره UPVC روز به روز در حال گسترش است و البته بازار تقاضا نیز روز به روز در حال رشد است.

مراحل مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار پنجره یو پی وی سی

پنجره های Upvc Business می توانند زیبایی خاصی به ساختمان شما ببخشند زیرا در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشند. بنابراین این نوع پنجره طرفداران زیادی دارد. بنابراین راه اندازی کارگاه تولید درب و پنجره upvc می تواند شغل درآمدزایی خوبی برای شما باشد.

بنابراین درآمد حاصل از کسب و کار یو پی وی سی و یا درآمد در و پنجره یو پی وی سی می تواند افراد بیشتری را برای ورود به این حرفه جذب و ترغیب کند. مزایای ساخت درب و پنجره upvc به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال طرح، رنگ و نوع ماده اولیه و همچنین وزن آن تاثیر بسزایی در سودآوری و سودآوری کسب و کار یو پی وی سی دارد.

پنجره های upvc در طرح ها و اشکال مختلف موجود است و این دسته بندی می تواند با افتتاح کارگاه تولید درب و پنجره upvc به شما کمک کند تا مشتریان زیادی داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید. اما برای راه اندازی کارگاه درب و پنجره upvc مراحلی وجود دارد.

فضای لازم را آماده کنید

برق لازم را تامین کنید (مثلا برق سه فاز را تامین کنید).

ایجاد تهویه مناسب با استفاده از کمپرسور هوا

ایجاد شبکه ای از لوله های هوا یا تهویه

خرید تجهیزات لازم

تامین تجهیزات و مواد اولیه مونتاژ پنجره upvc

جذب نیروی مجرب

ویژگی های ویندوز UPVC

عملکرد پنجره های یو پی وی سی

خوب وقت آن است که به ویژگی های پنجره های یو پی وی سی نگاهی بیندازیم و به طور کامل متوجه شویم که چرا تقاضا برای این محصول هر روز بیشتر می شود، طبیعتا بازار کار آن در حال گسترش است. نگران نباشید، ما تمام ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد تا حتی یک چیز کوچک را از دست ندهید.

1 - کاملا سالم و بهداشتی

پنجره های یو پی وی سی از نظر بهداشتی و بهداشتی کاملاً مناسب بوده و به دلیل خنثی بودن و عدم مخلوط شدن با اکسیژن هیچ آسیبی وارد نمی کنند و حتی در داخل بدن انسان ایجاد مشکل می کنند. پزشکان نیز از آنها استفاده می کنند. چیز

2- ضد آب

یک پنجره UPVC کاملا ضد آب است و رطوبت روی آن تاثیر نمی گذارد و از طرفی با پنجره های UPVC گوشه ها با دقت زیادی ساخته می شود تا پارچه کناره ها نیز کاملا ضد آب باشد.الاستومر ترموپلاستیک دور فریم قرار می گیرد. . آب بندی موثر شکاف

آنها وارد آب نشدند

3- عایق حرارتی و صوتی

مهمترین تفاوت پنجره های یو پی وی سی نسبت به پنجره های نسل قدیم صرفه جویی در مصرف انرژی است، پنجره های یو پی وی سی از گرما محافظت می کنند و با صرفه جویی در محیط گرم یا سرد خانه می توانند اتلاف انرژی و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

4- مقاومت در برابر آتش

پنجره های UPVC به دلیل ترکیب مواد اولیه (غلظت بالای کلر و ترکیبات بازدارنده شعله) از مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق برخوردار هستند. احتمالاً با من موافق هستید که این ویژگی در مواقع بحرانی و شرایط بحرانی چقدر می تواند مهم باشد.

5- محصولات ساخت درب و پنجره UPVC

سود حاصل از تولید درب و پنجره UPVC

مواد اولیه به کار رفته در تولید پنجره یو پی وی سی در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد و هزینه تولید این محصول با سود شما از این تجارت ارتباط مستقیم دارد. مثلا قیمت یراق آلات دست دوم، قیمت پروفیل پی وی سی، گالوانیزه و ... البته همه اینها طیف وسیعی از محدوده و قیمت شما را می سازد.

البته یادآوری کنم که سود ساخت پنجره یو پی وی سی با حداقل میانگین سود حدود 30 درصد فروش محاسبه می شود.

6- درآمد حاصل از درب و پنجره پلاستیکی

با فعالیت در این زمینه و راه اندازی کارخانه درب و پنجره PVC می توانید با انجام پروژه های مختلف ساختمانی درآمد زیادی کسب کنید. البته میزان درآمد شما بستگی به نوع شغلی دارد که بر عهده می گیرید. حداقل در یک پروژه 4 طبقه و 8 واحدی می توانید حدود 20-30 میلیون درآمد داشته باشید که عددی است و در عرض یک ماه اگر در قسمت فروش فعال باشید می توانید 3 پروژه را تکمیل کنید. در شرایط فوق، حالا خودتان در نظر بگیرید که چقدر پول نیاز دارید.

البته، یکی دیگر از عوامل مهمی که بر شما تأثیر می گذارد، توانایی شما در انجام کارها و همچنین توانایی شما برای پشتکار در یافتن پروژه های جدید است که مطمئناً تأثیر زیادی بر درآمد شما و مهارت های زیادی که در شغل و حرفه خود خواهید داشت خواهد داشت. شغلت. اگر صاحب آن باشید، درآمد بسیار بالایی خواهید داشت.

بر اساس تحقیقات انجام شده در این زمینه، سرمایه اولیه 45 میلیون تومانی برای شروع این کار کافی است. فضای مورد نیاز برای ساخت پنجره های UPVC 40 متر به بالا می باشد.

با این مقدار سرمایه و فضا می توانید روزانه بین 8 تا 10 پنجره تولید کنید که سود آن اگر سود رقابتی و کم را محاسبه کنیم 1 میلیون تومان و اگر به نرخ روز محاسبه کنیم 2 میلیون تومان است و این اعداد متغیر هستند.

قیمت دستگاه ها 20 میلیون تومان و مابقی هزینه مربوط به خرید مواد اولیه و لوازم جانبی تولید است.

درآمد حاصل از تولید پنجره UPVC

7- حداقل تعداد کارکنان برای راه اندازی کسب و کار پنجره یو پی وی سی

سرمایه گذاری در یک استودیو پنجره دو جداره حداقل به سه کارمند نیاز دارد. بله، این توصیه بر اساس تجربه است. دو نفر به مسائل مالی، محاسبه و صدور فاکتورهای خاص و ساخت و نصب درب و پنجره یو پی وی سی می پردازند.

فرمول محاسبه سود درب و پنجره UPVC و قیمت تمام شده پنجره دوجداره با پنجره های آهنی تفاوت های اساسی دارد. معمولاً برای محاسبه قیمت کل و همچنین برآورد از نرم افزار مناسبی استفاده می شود.

در کل کسب و کار پنجره یو پی وی سی و به طور کلی نصب درب و پنجره یو پی وی سی در صورت داشتن مهارت مناسب نسبت به عرضه و تقاضای این محصول که روز به روز در حال افزایش است. چرا مزایای ساخت درب و پنجره upvc می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد