محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

معرفی تشک های رویایی


شرکت رویا مفتخر است که تشک های فنری (جیب)، فنردار و فنری مجزا را در ایران با محصولات اضافی مانند محافظ تشک، تشک مهمان، بالش، روتختی و تاج عرضه می کند.

برند رویا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین برندها در بین مشتریان در تولید لوازم خواب می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند پارچه، اسفنج، فنر و ... باعث ماندگاری بیشتر تشک رویا شد. شعار تشک رویایی ما رویای شما را محقق می کنیم.

رویا یکی از معروف ترین برندهای خاورمیانه است و ایجاد و توسعه انواع تولید آن از جمله کارخانه های تولید اسفنج، فرش، پارچه، نوار ژاکارد، آستر، سیم کشش، فنر، بافندگی و هم اکنون آن تمام شده است. خط تولیدی که بیماری دارد و همیشه سعی می کند به آینده نگاه کند و به سمت خودتولید حرکت کند، محصولاتی را در بهترین سطح دنیا عرضه کند و به فکر جهانی شدن باشد.

تشک رویا در سه نوع مختلف تشک طبی، تشک ترکیبی و تشک مجزا تولید می کند. از مدل های تشک رویا موجود در بازار به سه گروه تقسیم می شوند:

1) تشک رویا بانل (ضمیمه فنری)

2) روی دوز پزشکی

3) تشک رویا اولترا (منبع فردی)

تشک رویایی بونل:

کاربران تشک فنری که خواهان تشک فنری و کش هستند، این تشک بهترین انتخاب برای آنهاست. کیفیت خواب برای کسانی که عادت به استفاده از تشک های بسیار نرم دارند مناسب است. فنر به عنوان جزء اصلی این تشک ها استفاده می شود که این مدل ها از نظر سفتی و نرمی به 5 دسته تقسیم می شوند:

تشک رویایی بونل 1

این یکی از سفت ترین تشک های مدل Bonnell است. مناسب برای افرادی که تخت های نرم دوست ندارند، اگر اضافه وزن دارید، این تشک انتخاب خوبی برای شماست. ارتفاع تشک 24 سانتی متر و دارای 6 سال گارانتی می باشد.

تشک رویایی بونل 2

این تشک هم فنری است مثل Bunel 1 کمی نرم است. ابعاد تشک 22 سانتی متر و دارای 5 سال گارانتی می باشد.

تشک رویایی بونل 3

تشک طبی فنر بونل 3 یکی از تشک هایی است که نه خیلی نرم است و نه خیلی سفت دارای ارتفاع استاندارد 24 سانتی متر است. دارای اسفنج با قطر 4 سال و گارانتی 5 ساله. این تشک برای افراد بین 60 تا 80 کیلوگرم مناسب است.

رویاهای بونل 4

این تشک فنری طبی به ارتفاع 22 سانتی متر با 4 سال گارانتی می باشد. تشک Bunel 4 برای افراد با وزن 60 تا 75 کیلوگرم مناسب است.

تشک رویایی Bonnell 5

این نوع تشک طبی فنری بوده و تراکم آن کمتر از Bunel 4 است و برای وزن بین 50 تا 60 کیلوگرم نیز مناسب است. ارتفاع آن 19 سانتی متر و دارای 3 سال گارانتی می باشد.

ویژگی های تشک فنری رویا

مقاوم و بادوام

وزن را به طور یکنواخت در تمام سطح تشک توزیع می کند

به دلیل تنوع بیشتر در نرمی و استحکام تشک، طعم های متنوعی را ارائه می دهد

مقاوم در برابر رطوبت و تعریق به دلیل استفاده از الیاف مخصوص

سهولت گردش هوا بر روی سطح تخت به لطف استفاده از لایه مخصوص

مناسب برای وزن های مختلف با ارائه محصولات متنوع

دوز دارویی روی:

این مدل تشک برای افراد دارای دیسک کمر و یا افرادی که از تشک های بسیار سفت استفاده می کنند مناسب است و تفاوت مدل های تشک طبی این است که از نظر ضخامت فنر و گارانتی محصول متفاوت هستند. این نوع تشک یکی از تشک های طبی است که اسفنج جزء اصلی این تشک است برای افرادی که از کمردرد رنج می برند بسیار مفید است. ویژگی اصلی این تشک این است که هنگام راه رفتن افراد تکان نمی خورد. اطراف تشک تشک های طبی رویا به 4 دسته تقسیم می شوند:

تشک طبی رویا 1

تشک رویا مدیکال 1 یکی از جدیدترین تشک های دنیاست. این نوع تشک به دلیل ساختار و نوع مواد اولیه باعث کاهش دمای سطح تشک می شود که باعث خنک شدن تشک می شود. ارتفاع این تشک 28. سانتی متر و مناسب برای هر وزنی است.

رویا مدیکال 2 تخت

سطح نرمی این تشک استاندارد است، یعنی نه سفت است و نه نرم. برای تمام وزن ها مناسب است و قد آن 21 سانتی متر است. dream mattress

نماد «مورد تأیید انجمن»


رویا ماتراس یوبوزوز 3

این نوع تشک یکی از پرفروش‌ترین تشک‌ها می‌باشد که به دلیل ریباند در ساخت این تشک، سفت‌تر از ۴ مدل دیگر و مناسب برای هر وزنی است. ارتفاع آن ۲۲ سانتی متر است و همچنین دارای ۵ سال گارانتی می باشد.

تشک طبی رویا 4

این تشک به دلیل قیمت ارزان و مقرون به صرفه در لیست تشک های رویایی قرار گرفته است. در داخل تشک از اسفنج های 20 کیلوگرمی استفاده شده است که به همین دلیل دارای گارانتی یک ساله مناسب برای وزن کمتر از 70 کیلوگرم و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد.

خرید تشک از بزرگترین فروشگاه ملافه در تهران نمایندگی رسمی انواع تشک. این تشک ها ارتوپدی هستند بنابراین فرم بدن شما را درک می کنند، جلوگیری از درد کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش عضلات پشت، شانه و شانه از جمله ویژگی های موجود در این تشک است.

ویژگی های تشک طبی رویا 2


ارتعاشات ناشی از واژگونی در سراسر تشک منتقل نمی شود

این تشک ها با توجه به بدن و وزن هر فرد شکل و فرم خاصی به خود می گیرند.

این پتو از 3 لایه پارچه ساخته شده است. این الیاف انعطاف پذیر و در برابر حرارت آب بندی شده است و آن را ضد حساسیت می کند.

رویا اولترا پاور:

ویژگی اصلی تشک اولترا رویا فنر یا پوسته مجزا می باشد.ویژگی این نوع تشک که مهمترین آن دو تشک است عدم لرزش هنگام نشستن یا حرکت بر روی تشک می باشد. تشک Ultra Dream به 4 دسته تقسیم می شود:

تشک روی اولترا 1

فنرهای جیبی در این تشک لرزش ها را کاهش می دهند و فنرهای میکرو جیبی وزن شما را در سراسر تشک توزیع می کنند تا بتوانید راحت بخوابید. گارانتی 8 ساله. .

Dasek Roza Ultra 2

این تشک  تانیل چوب دارای اسفنج هوشمند یا مموری فوم می باشد. به لطف این ماده تشک پس از فشار به سرعت شکل بدن را به خود می گیرد و محافظت بهتری از بدن می کند. مناسب برای هر وزنی دارای ارتفاع 32 سانتی متر و همچنین دارای 8 سال گارانتی می باشد.

رویا اولترا 3 تخت

اسفنج موجود در این تشک فنر خود را تا حدی از دست داده است و به همین دلیل از تشک های دیگر سخت تر است.

از دیگر ویژگی های این تشک، چیدمان فنرهای جیبی است که پس از چند دوره استفاده، نیازی به چرخاندن آن ها به عقب و جلو نیست. دارای پد اسفنجی قابل تعویض و شستشو به ارتفاع 28 سانتی متر و 7 سال گارانتی.

تشک رویا اولترا 4

برای ساخت این تخت از آب مقطر و 20 کیلوگرم فوم استفاده شده و تخت توسط دیواره اسفنجی در کناره تشک تقویت شده است. این تشک برای هر وزنی مناسب است و دارای ارتفاع 26 سانتی متر است و دارای 6 سال گارانتی می باشد.

ویژگی های تشک فنری مجزای روی

از واحد تشک فنری مجزا (پکیج)

دارای سه لایه پارچه ضد حساسیت

قارچ با چگالی بالا

هیچ انتقال لرزشی از غلتیدن روی تشک وجود ندارد

با محافظ تشک ضد آب رایگان

بزرگترین فروشگاه ملافه در تهران نمایندگی تشک رویا تانیل چوب (نمایندگی تشک دلاوران، نمایندگی تشک رسلات رویا) در شرق تهران می باشد.

تامین و پخش انواع تشک رویا; فروشگاه لباس خواب رویان در شرق تهران دارای تشک های مجزا (الترا)، تشک طبی (مدیکال) و تشک فنری (بونال) می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد