محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

سریال گواردیولا چند قسمته؟


تهیه کنندگی پدر گواردیولا در سال 1402 از سال 1402 توسط جواد نوروزبیگی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله از طریق سایت کول دانلود در شبکه های خانگی پخش می شود.این سریال را می توانید از سایت دانلود باحال دانلود یا تماشا کنید.

این سریال شامل پدر گواردیولا، آرش عادل پرور، امیرمهدی جوهله، پریوش تجاری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، شادی مختاری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، مهران مدیری، نرگس محزیادی است. پدر». نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قصیدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله به ایفای نقش پرداختند که در خلاصه آن می خوانیم: داستان پدر گواردیولا است. از خانواده ای می گوید که وقوع یک حادثه رابطه آنها را تغییر داد و سرنوشت مسیر دیگری را برای او رقم زد.

در این بین یک سوال از کاربران مهربان تعداد قسمت های پدر گواردیولا بود. برای این منظور در این پست تعداد دقیق اشتراک گذاری ها را از سایت کول دانلود بررسی می کنیم. تمامی قسمت های این سریال جذاب و دیدنی را می توانید در انتهای همین پست دانلود کنید. لازم به ذکر است این سریال جذاب پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از رسانه کول دانلود پخش می شود. توصیه می کنیم تماشای پدر گواردیولا را از دست ندهید.

میانگین تعداد داستان در مورد پدر گواردیولا

قسمت های پشت سر هم پدر گواردیولا چیست؟ بر اساس تحقیقات کول دانلود، سریال پدر گواردیولا در 27 قسمت پخش خواهد شد. بله، گاهی مشاهده می شد که قسمت های خاصی در ویرایش و مجموعه برخی از سریال ها کم یا اضافه شده است، در این صورت در آینده به اطلاع شما خواهیم رساند. هیچ صحبتی در مورد ساخت فصل دوم وجود ندارد، حداقل هنوز. با اعلام خبر فصل دوم از سوی سازندگان، مثل همیشه مشخص است که کول دانلود با توجه به رسالت و رسالت خود این خبر را برای کاربران عزیزمان به ارمغان خواهد آورد.

اطلاعات بیشتر: https://tmk.ir/series/102026

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد