محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

درمان شفاف زگیل تناسلی با قرص Kinoko Platinum AHCC


قرص کینوکو AHCC تنها درمان قطعی و دائمی زگیل تناسلی است که با برندهای مختلف و در دوزهای مختلف در سراسر جهان تولید می شود. اما با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می شوید که بزرگترین و معتبرترین شرکت در این زمینه Quality of Life است.

این شرکت آمریکایی محصولات مختلف کینوکو AHCC را با دوزهای مختلف تولید می کند که بهترین محصول این شرکت Kinoko Platinum است که دوز بالاتری نسبت به سایر مدل های AHCC دارد و معمولا برای درمان قطعی زگیل تناسلی فقط این مدل پلاتینیوم تجویز می شود. خواهد شد

قرص کینوکو پلاتینیوم  هم اکنون از  فرازطب  موجود می باشد.


توضیحات کلی قرص Kinoko Platinum

ahcc چیست؟

آیا شما از قرص ahcc هستید؟

کینوکو یا شیتاکه از خانواده قارچ ها است. کینوکو حاوی ترکیب AHCC است که به این معنی است

(ترکیب فعال مرتبط با هگزوز)

و معنی (ترکیب وابستگی هگزوز). این ترکیب جادویی این قارچ را بسیار خاص و گران می کند.

کپسول ahcc چیست؟

*** کپسول های ahcc انواع مختلفی دارند که مدل Kinoko Platinum بالاترین دوز را در بین تمامی مدل های موجود دارد و دوز آن یک و نیم برابر بیشتر از مدل Golden Kinoko است که باعث می شود Kinoko Platinum پاسخی بی نظیر داشته باشد.

توجه کنید:

زگیل تناسلی با لیزر یا روش دیگری از بین می‌رود، فقط ظاهر بیماری درمان می‌شود، اما ویروس در بدن شما باقی می‌ماند و شما همچنان مثل یک بیماری هستید، هرکس با آن‌ها در تماس باشید نیز مبتلا می‌شود.

زگیل های HPV باید فورا و به طور کامل درمان شوند، در غیر این صورت می توانند به سایر نقاط بدن سرایت کنند و قابل درمان نیستند و در 10-5 سال آینده زائده های باقی مانده و ویروس می تواند باعث سرطان شود.

داروی Ahcc زگیل تناسلی را درمان می کند و ویروس HPV را برای مادام العمر از بدن از بین می برد. این ترکیب درمان جدیدی در برابر HPV نیست، اما سال هاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی به عنوان یک داروی ضد ویروسی در برابر زگیل های ناشی از ویروس استفاده می شود.

ahcc قرص تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در برابر زگیل تناسلی است که منجر به افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر تمامی بیماری ها می شود.

ویژگی های قرص kinoco Platinum

داروی Kinoko Platinum ahcc دارای خواص زیر است:

درمان زگیل تناسلی

ویروس HPV را در خون از بین می برد

فوق العاده سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

بدن را در برابر انواع بیماری ها مقاوم می کند

پیشگیری از انواع سرطان

پیشگیری از آنفولانزا و حتی کرونا

و به بهبود سریعتر بیماران کمک می کند

محتویات کپسول AHCC Kinoko Platinum:

قرص زگیل تناسلی پلاتینیوم کینو حاوی 60 کپسول 750 میلی گرمی ترکیب AHCC است که پیشرفته ترین درمان در بین محصولات کینو این شرکت است.

عوارض قرص HCC چیست؟

کپسول Ahcc کوچکترین عارضه ای ندارد و حتی افراد سالم نیز می توانند از این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان – کرونا یا هزاران بیماری دیگر استفاده کنند.

عوارض جانبی قرص Kinoko Platinum صفر است و هنوز عوارض خاصی از تداخلات دارویی یا مصرف بیش از حد دارو گزارش نشده است.

کپسول های Kinoko Platinum ساخت کشور آمریکا و دارای تاییدیه GMP بوده و در سراسر جهان به فروش می رسد. اگر این محصول کوچکترین مشکلی داشته باشد، علاوه بر عدم تایید، اجازه فروش در اروپا و آمریکا را نیز نخواهد داشت.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی (HPV) شایع ترین بیماری مقاربتی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی است و با زگیل معمولی متفاوت است. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلومای انسانی HVP (ویروس پاپیلومای انسانی) است که تنها از طریق تماس مستقیم با پوست در حین مقاربت منتشر می شود.

سایر ویروس ها مانند اچ آی وی به روش های مختلفی پخش می شوند (سرنگ های آلوده به دندانپزشک و غیره) اما HPV تنها از طریق رابطه جنسی محافظت نشده منتقل می شود و به همین دلیل افراد مبتلا به HPV آن را پخش نمی کنند. اتصالات را می توان رد کرد.

آیا عفونت دستگاه تناسلی HPV در ایران شایع است؟

زگیل تناسلی امروزه به عنوان یک بیماری خاموش در کشور ما وجود دارد و به سرعت در حال گسترش است. متأسفانه اکثر مردم شناخت و درک درستی از این بیماری ندارند و معمولاً تا زمانی که از بیماری خود مطلع می شوند، ویروس تکثیر شده و درمان آن بسیار سخت یا غیرممکن شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد