محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

کدام صنایع به پمپ واشر نیاز دارند؟


کارواش صنعتی یا جت وسیله ای است که آب فشار قوی را روی سطوح می پاشد تا آلودگی ها را پاک کرده و سطح را تمیز کند. خوب است بدانید برای اینکه این دستگاه خوب کار کند باید پمپی داشته باشد تا آب را از مخزن به خروجی با سرعت بالا برساند. اگر پمپ ضعیف باشد یا به درستی کار نکند، عملکرد این دستگاه هرگز مطابقت نخواهد داشت.

شما صنعتی را می شناسید که نیاز به شستشوی ماشین های صنعتی دارد

نظافت سطوح در تمامی صنایع حائز اهمیت است و می توان گفت این دستگاه در هر شرایطی قابل استفاده است. این دستگاه برای شستشوی انواع سطوح، شستشوی سطوح چرب، شستشوی دیوارها، شستشوی ماشین ها، شستشوی تجهیزات ساختمانی، شستشوی سطوح ساختمانی، شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، شستشوی کف استخرها و هر شغلی که بتوانید با این موارد تصور کنید مناسب است. این. بهش نگاه کن.

نکات مهم برای خرید کارواش صنعتی

وقتی صحبت از شستشوی خودروهای صنعتی می شود، تمرکز اصلی در واقع باید پمپ شستشوی خودرو باشد. زیرا این ماشین شوی تمام توان خود را از پمپ می گیرد.

قدرت موتور

یکی از مهم ترین نکاتی که در بررسی مشخصات پمپ کارواش باید به آن توجه کنید، قدرت موتور است. این عدد بر حسب وات اندازه گیری می شود. هر چه عددی که جلوی قدرت موتور نشان داده شده بیشتر باشد، قدرت آن در حفاری و پمپاژ آب بیشتر است. در واقع اثربخشی این محصول به سرعت آب ورودی به منطقه بستگی دارد. هنگامی که آب به پودر تبدیل می شود، قدرت نفوذ آن افزایش می یابد و این به تمیز شدن بیشتر ناحیه کمک می کند.

وزن پمپ

نکته دیگری که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کنید وزن پمپ است. این عدد باید استاندارد باشد و در حال حاضر هیچ فاکتوری وجود ندارد که به شما بگویم. در برخی موارد، پمپ می تواند 2 کیلوگرم یا 10 کیلوگرم باشد. به طور کلی وقتی ابعاد بزرگ باشد وزن آن زیاد است. همچنین وزن پمپ به دستگاهی که قرار است به آن وصل شود بستگی دارد. اگر وزن پمپ با دستگاه سازگار نباشد به زودی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

ابعاد

ابعاد پمپ وجود دارد که هنگام خرید پمپ بسیار مهم است. برای اطلاعات فنی، به طول، عرض و ارتفاع پمپ توجه کنید و آن را با مشخصات و ساختار داخلی دستگاهی که می خواهید استفاده کنید تنظیم کنید. البته این دو باید با هم سازگار باشند; در غیر این صورت نمی توان از پمپ استفاده کرد.

حداکثر فشار

حداکثر فشاری که پمپ می تواند به آب یا سیال داخل فشار وارد کند تا بر روی سطح بریزد، عامل دیگری است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. اگر این فشار با سطح استفاده شده مطابقت نداشته باشد، ممکن است بلافاصله از خرید خود راضی نباشید. به عنوان مثال، اگر پمپ قرار است سطحی را با روغن تمیز کند، حداکثر فشار باید زیاد باشد.

مواد بدنه

از آنجایی که پمپ در معرض آب و رطوبت قرار دارد، مواد بدنه باید به گونه ای باشد که زود پوسیده و خراب نشود. چدن و ​​برنز بهترین مواد به کار رفته در ساخت این پمپ هستند. زیرا این مواد در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و اجازه ورود مایعات به ساختار خود را نمی دهند و در اثر تجزیه عمر مفید آنها را کاهش نمی دهند. علاوه بر این، این مواد در دمای بالا از استحکام بالایی برخوردار هستند که یکی دیگر از ویژگی هایی است که این محصول را ایده آل می کند.

لیست لوازم جانبی پمپ کارواش صنعتی

در هنگام خرید این پمپ توصیه می شود به لیست لوازم جانبی پمپ کارواش که با آن به فروش می رسد توجه کنید. این لوازم جانبی استفاده از پمپ را راحت تر می کند و در هنگام خرید نیازی به خرید تجهیزات اضافی نخواهید داشت که باعث می شود کار شما سریعتر پیش برود. لیست لوازم جانبی پمپ کارواش شامل موارد زیر است:
https://karynet.ir/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/تنوع

قحطی

شاتون

صدا

مهر

شفت پمپ

سوپاپ دریچه گاز

شیر خروجی

برای خرید پمپ کارواش به کجا مراجعه کنم؟

تا کنون سعی شده است اطلاعات دقیقی در مورد استفاده از واتر جت یا ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار دهیم و توجه داشته باشیم که عملکرد این محصول به پمپ آن بستگی دارد. با توجه به این سوال، هنگام خرید پمپ باید به مواردی مانند قدرت، حداکثر فشار، سرعت، مواد محفظه و ابعاد آن توجه کرد. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید پمپ کارواش هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این بخش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و تمامی محصولات آن با کیفیت بالا و با ضمانت به فروش می رسد. خدمات پشتیبانی کسب و کار آب نیرو قوی است و خریداران می توانند در یک پلتفرم امن خرید کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد