محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

آهنگ جدید امین بانی به نام «یک قلب من دادم به تو»

متن آهنگ امین بانی یک قلب من دادم به تو

یک قلب من دادم به تو


یک درد پس دادی به من


زنده نبودم قبل تو تا تو نفس دادی به من


نام مرا که عاشقم از خاطرات خود بپرس


بنشین کنار بغض من از هرچه شد بی تو بپرس


در زیر باران با چشم گریان


امشب دو چندان دلتنگم ای عشق


با قلب بیمار در خواب و بیدار


با شوق دیدار دلتنگم ای عشق


یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو


جایی برای زندگی اندازه ی آغوش تو


دوری ولی زیبای من من در کنارت مانده ام


با هر بهاری که گذشت چشم انتظارت مانده ام


در زیر باران با چشم گریان


امشب دو چندان دلتنگم ای عشق


با قلب بیمار در خواب و بیدار


با شوق دیدار دلتنگم ای عشق


آهنگ جدید امین بانی به نام «یک قلب من دادم به تو»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد