محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

7 راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی


یافتن راهی برای افزایش زنان یک سوال برای اکثر مردان است. برخی از افراد معتقدند که آلت تناسلی آنها کوچک است و بنابراین اعتماد به نفس پایینی دارند.

باید گفت که حد استاندارد آلت تناسلی مرد بالغ مشخص است و بنابراین اگر آلت تناسلی میکروبی نداشته باشد و از هسته کف دست کوچکتر باشد، هیچ چیز در مورد آلت نمی تواند مشکل ساز باشد. در هر صورت در زیر به معیارهای اندازه گیری سایز آلت مردانه و مواردی که برای بزرگ شدن آلت تناسلی پیشنهاد شده است پرداخته ایم.

اندازه نرمال برای آلت تناسلی

بسیاری از افرادی که به دنبال روش  افزایش سایز آلت  هستند قادر به تعیین دقیق اندازه طبیعی آلت تناسلی خود نیستند.

بر اساس تعریف علمی، اندازه آلت تناسلی در بزرگسالان زمانی که بالاتر از 9 سانتی متر باشد، کاملا طبیعی است و نیازی به درمان ندارد. رحمی که در حالت صاف کمتر از 3 اینچ (حدود 7.5 سانتی متر) باشد کوچک محسوب نمی شود. اینها به عنوان میکروپنیس شناخته می شوند.

روش های جراحی

در تبلیغات اغلب از جراحی به عنوان راهی برای بزرگتر و ارزان تر شدن تبلیغ می شود. اگرچه این عمل جراحی برای افرادی که سایز دور کمرشان کمتر از حد طبیعی است توصیه می شود، اما افرادی که می خواهند سایز دور کمر خود را از نظر زیبایی افزایش دهند به دلیل فضا و خط کاری که جراحی به دنبال دارد، نباید برای جراحی مراجعه کنند.

در طول جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی، مردان معمولاً به تاندونی شلیک می کنند که طول آلت تناسلی را یک تا دو سانتی متر افزایش می دهد. با این حال، برش یا تاندون آلت تناسلی دیگر در موقعیت قبلی خود نیست و همیشه به حالت سجده است. این روش برای افرادی که آلت تناسلی آنها بسیار کوچک است استفاده می شود.

تزریق ژل یا پروتز

تزریق ژل یا پروتز روش دیگری برای بزرگ کردن آلت تناسلی است. تزریق ژل ممکن است در ابتدا احساس راحتی کند. این ماده در دهانه آلت تناسلی قرار می گیرد و به اندازه دلخواه شکل می گیرد.

اما به دلیل پوشیدن شلوار جین تنگ یا شلوارک تنگ و نشستن بیش از حد هر روز، پس از مدتی چربی در جایی جمع شده و در جای دیگر باز می شود و آلت تناسلی را زشت نشان می دهد.

پیوند آلت تناسلی

پیوند یکی از 7 روش بزرگ کردن آلت تناسلی است که توسط فوق تخصص اورولوژی انجام می شود. در این روش، بافت روی بدن آلت تناسلی منتقل می شود تا قطر آن بزرگتر شود. ایمنی این روش قابل بحث است و بر قدرت و توانایی شما برای دستیابی به سازه تأثیر می گذارد.


روغن ارس

روغن گلرنگ یک روغن گیاهی است که ادعا می کند طول و قطر آلت تناسلی مردانه را افزایش می دهد. این روغن با فرآوری عصاره و روغن 20 نوع گیاه موثر تهیه می شود.

روغن خراطین بیگر یک تقویت کننده خون آلت تناسلی است که نه تنها خون رسانی را بهبود می بخشد، بلکه از خواص طبیعی عصاره های گیاهی خود برای ایجاد یک تقویت موضعی استفاده می کند.

پمپاژ خون به حدی ادامه دارد که حالت تورم و افزایش قطر رگ های خونی تامین کننده آلت تناسلی به راحتی دیده می شود و رگ ها ظرفیت خود را برای همیشه افزایش می دهند و دیگر ضعف خونی وجود نخواهد داشت.

مدیر تناسب اندام

می توان گفت ورزش و فعالیت بدنی مهم ترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی و رسیدن به اعتماد به نفس است. اگر اضافه وزن دارید، چربی اضافی شکم می تواند آلت تناسلی شما را کوتاه تر از آنچه هست نشان دهد. تناسب اندام نه تنها سلامت شما را بهبود می بخشد، بلکه انرژی و قدرت را در طول رابطه جنسی افزایش می دهد.

یک نفسی بگیر

تخمین زده می شود که 18.4 درصد از مردان بالای 29 سال در مقطعی از زندگی خود دچار اختلال نعوظ می شوند. این مشکل به این معنی نیست که شما یک بیماری دارید زیرا اختلال نعوظ می تواند دلایل زیادی داشته باشد، اما برخی از مردانی که اغلب با این مشکلات مواجه هستند می توانند از مزایای استفاده از داروهای مرتبط با آن استفاده کنند.

اگر عملکرد و اعتماد به نفس شما با نعوظ کامل افزایش می یابد، دو داروی محبوب برای مردان در بازار وجود دارد: سیالیس (تالادافیل) و ویاگرا.

اگرچه هر دو دارو برای ایجاد نعوظ قوی و طولانی مدت در مردان طراحی شده اند، اما تفاوت آنها در زمان اثرگذاری و مدت زمان ماندگاری اثر این داروها در بدن است. قبل از مصرف این داروها حتما با پزشک خود مشورت کنید.

ابزاری برای رشد تولید مثل

استفاده از دستگاه یکی دیگر از راه های بزرگ کردن آلت تناسلی است. دو نوع درمان مربوط به بافت آلت تناسلی وجود دارد. یک داوطلب می تواند این کار را در خانه یا در مطب پزشک انجام دهد. تأثیر خلاء مردانه بر اندازه آلت تناسلی در ناحیه افزایش قطر بیشتر است. این منطقه همچنین شامل وسایلی مانند توری و غلتک می شود.

چندین درمان با دستگاه دیگر باید در کلینیک انجام شود، از جمله الکتروفیکس که حداقل یک ساعت طول می کشد و انرژی لیزر دایود قدرتمندی را در بر می گیرد.

نکته آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد ۷ روش بزرگ کردن آلت تناسلی صحبت کنیم. همانطور که گفته شد برای تغییر شکل آلت تناسلی می توان از روش های دارویی، جراحی، پزشکی و تناسب اندام استفاده کرد، اما باید در روش های جراحی بسیار دقت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد