محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

بهترین فیلم های انگلیسی دنیا

 یکی از مهم ترین انگیزه های ما برای رسیدن به اهداف و رویاهایمان در زندگی است. چه چیزی شما را تشویق می کند که قدمی به سوی رویاهای خود بردارید؟ چگونه انگیزه خود را در مسیر پیشرفت و موفقیت افزایش می دهید؟ آیا تا به حال فیلم هایی در مورد جهان تماشا کرده اید، آیا آنها باعث شدند به سمت رویاهای خود حرکت کنید؟

آیا می‌دانستید که داستان‌ها و روایت‌ها در طول تاریخ مردم را برانگیخته است تا برای بهبود زندگی خود و دیگران اقدام کنند؟ فیلم‌هایی با روایتی زنده، چه تخیلی و چه واقعی، راهی برای رویارویی با چالش‌ها و انگیزه ایستادن برای اهداف و علایق ما فراهم می‌کنند. برای تماشا بهترین فیلم های انگیزشی با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های تبلیغاتی جهان که همه باید ببینند

بسیاری از ما لحظاتی را تجربه کرده ایم که احساس می کنیم توانایی ادامه دادن را نداریم. مهم نیست که چگونه هستیم. کار، زندگی شخصی، تحصیلات یا زندگی اجتماعی. شرایط زندگی و غیرقابل پیش بینی بودن می تواند سطح انرژی ما را به صفر برساند.

این روزها به کسی نیاز داریم که دست ما را بگیرد و ما را در زندگی روزمره راهنمایی کند. تماشای یک فیلم الهام‌بخش خوب شعله‌ای در قلب ما روشن می‌کند و این جرقه آغاز رویاهای ماست.

1. فیلم Shawshank Redemption

تصویر معروف رستگاری در شاوشنگ قدرت امید را در شرایط سخت زندگی و موقعیت های ناعادلانه نشان می دهد. بازی های فوق العاده تیم رابینز و مورگان فریمن نیز به فیلم جان می بخشد.

اندی دوفرین با بازی تیم رابینز، یک بانکدار موفق است که در حال حاضر به دلیل قتل همسر و معشوقش در زندان شاوشانگ دوران محکومیت خود را می گذراند. اکنون به حبس ابد محکوم شده و پس از چندین سال زندان، دوستی عمیقی بین او و یک زندانی دیگر شکل می گیرد.

2. فیلم «به سوی طبیعت وحشی».

فیلم Into the Wild بر اساس زندگی واقعی کریستوفر مک کندلس ساخته شده است. در دهه 90 کریستوفر مک کندلس زندگی آرام شهری را ترک کرد و به سفری ماجراجویانه به قلب طبیعت رفت. شما می خواهید حقیقت و زیبایی طبیعت را تجربه کنید.

کریستوفر در حال سفر از طریق آمریکای شمالی و آلاسکا با اتوبوس است. او در این سفر با چالش های زیادی روبرو می شود که برای بسیاری از مردم و زندگی او عمیق و معنادار است.

تماشای این فیلم برای هر فردی که دوست دارد از پنجره ای جدید به دنیا نگاه کند، الهام بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

3. فیلم فارست گامپ

فارست گامپ بدون شک نه تنها یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان است، بلکه یکی از بی نظیرترین فیلم های تاریخ سینماست.

بازی خاطره انگیز تام هنکس در نقش فارست نیز بر جذابیت این فیلم افزود.

فارست گامپ پسری ساده و مهربان است که با وجود ناتوانی ها و محدودیت هایش سعی می کند به آنچه می خواهد برسد.

4. فیلم زندگی مخفی والتر میتی

آیا تا به حال احساس کرده اید که شغل و زندگی شما یکنواخت و تکراری شده است و ناگهان می خواهید همه چیز را رها کنید و بزرگترین رویاهای خود را دنبال کنید؟

والتر میتی زندگی ساده ای دارد و یک کار معمولی انجام می دهد. اما انسان نیز یک ایده است. یک روز، یک اتفاق ساده به او الهام می‌شود تا زندگی‌اش را تغییر دهد و ماجراجویی بزرگی را آغاز کند.

5. فیلم «در جستجوی خوشبختی

فیلم خنده‌دار Pursuit of Happyness با بازی ویل اسمیت بر اساس داستان واقعی مردی به نام کریس گاردنر ساخته شده است.

کریس تمام پس انداز خود را در نوعی اسکنر تراکم استخوان سرمایه گذاری می کند. مشکلات اقتصادی و مشکلات خانوادگی بر روابط او با همسرش تأثیر می گذارد.

این مسئولیت ها سنگین و چالش برانگیز و لذت بخش هستند. و آنها می توانند الهام بخش هر کسی در موقعیت های بحرانی زندگی باشند. به خصوص اگر در مدیریت شغل خود نیاز به توجه به خانواده خود داشته باشید.

6. فیلم گلنگاری گلن راس

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر شغل و تجارت، فروش است. مدیر دفتر به آنها گفت که هرکس ظرف دو روز چیزی نفروخت اخراج می شود.

بنابراین می توانید فروشندگانی را ببینید که سعی می کنند به هر قیمتی شغل خود را نجات دهند. و در این راه با چالش ها و درگیری های جدی مواجه می شوند.

7. خوراک استیو جابز

همه ما استیو جابز را می شناسیم، و نگاه کردن به حرفه شخصی که بر جهان بسیار تأثیر گذاشته است، مطمئناً برای هر مدیر، کارآفرین یا صاحب کسب و کاری جذاب است.

8. سینما شادی

فیلم «جوی» بر اساس زندگی واقعی تاجر معروف آمریکایی جوی مانگانو ساخته شده است.

زن بودن در دنیای تجارت و کارآفرینی آسان نیست، اما موفارو به خوبی با چالش های بزرگ و مهمی که با آن مواجه است کنار می آید. او در عین حال یک مادر و یک کارآفرین است و همه چیز را به خوبی مدیریت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد