محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

محتوای ناب

محتوای ناب و به روز اینترنتی

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

هر کدام از ما بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده ایم و ممکن است شکست بخوریم. در برخی موارد روش یادگیری اشتباهی را انتخاب کرد و در برخی موارد طولانی بودن زمان یادگیری ما را خسته و بی حوصله کرد.

بر اساس گزارش استراتژی فعلی؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند تحصیلی زمانی بیشتر می شود که می خواهید به خارج از کشور بروید و باید زبان خود را به موقع برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل تقویت کنید.

اما با وجود تمام این ناکامی ها، با اتخاذ یک تصمیم هوشمندانه می توانید برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف تحصیلی زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید. در واقع با استفاده از میانبرهایی در مسیر یادگیری خود می توانید در زمان کمتری به هدف خود برسید. شرکت در کلاس های خصوصی با یک معلم خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع این زبان است. اما چگونه می توانید با استفاده از یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکل مهاجران را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را تجربه می کنیم. همه کسانی که مهاجرت کردند چیزهای مربوط به این روش بالا و پایین رفتن را دادند. با این حال، این مقاله اطلاعاتی در مورد انتظارات و چگونگی به حداقل رساندن مشکلات سفر ارائه می دهد. از جمله مواردی که دانشجویان زبان به غیر از انجام امور مربوط به سفر بیشتر به آن توجه دارند، یادگیری زبان انگلیسی به منظور روان صحبت کردن و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

به طور خاص، بیشتر کسانی که می خواهند برای گذراندن آیلتس یا تافل زبان یاد بگیرند، با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه‌های شروع سریع یادگیری زبان انگلیسی، استخدام یک معلم خصوصی زبان است. زیرا در درس های خصوصی هر زبان، روش تدریس استاد بر اساس برنامه و اهداف دانش آموز است و استاد با توجه به سطح دانش آموز شروع به تحصیل می کند. این روش آموزشی به افراد در یادگیری و تسلط بر زبان در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله کمک می کند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با این روش می توانند در بازه زمانی یک تا سه ماهه پیشرفت چشمگیری در صحبت کردن به زبان انگلیسی داشته باشند.

شناسایی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح دانش آموزی

به جرات می توان گفت یافتن و یافتن منابع مقرون به صرفه در زمینه یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. هر زبان آموزی بسته به موقعیت نمی تواند کتاب هایی به زبان انگلیسی پیدا کند. وجود منابع مختلف یادگیری زبان انگلیسی باعث سردرگمی دانش آموزان می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تدریس خصوصی، رفع این سردرگمی است. زیرا خود معلم زبان با توجه به دانش خود و روشی که برای تدریس انتخاب کرده منبع یادگیری خوبی است. علاوه بر این، بر اساس تجربیات به دست آمده از سال ها تدریس، اطلاعات دقیقی در مورد انواع کتاب ها و مطالب موجود در زمینه آموزش زبان دارد و می تواند با توجه به سطح دانش آموز خود مطالب خوبی برای تمرین و یادگیری ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. بسیاری از مردم نمی توانند به این سوال به وضوح پاسخ دهند. اما پاسخ ما این است که آنها از زبان انگلیسی شروع می کنند که در مدت زمان کوتاهی می توانند به هدف خود برسند. هر زبان آموزی می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را با کتاب های زبان مختلف شروع کنید و مهارت های خود را با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از معلم تثبیت کنید. اما آیا می توانید از این روش ها برای رسیدن به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی استفاده کنید؟ پاسخ این است که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها با اشتباه و تجربه همراه است. یک زبان آموز می تواند به تدریج با آزمون و خطا راه درست مطالعه را بیابد، هرچند این روش می تواند عواقب زیادی برای او به همراه داشته باشد. یکی از این پیامدها هدر دادن یک فرصت یادگیری منحصر به فرد است.

اما شما می توانید هزینه و عواقب انتخاب های خود را با استفاده از تجربیات دیگران برای راهنمایی در مسیر درست کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه می توانید زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید.

یک معلم خصوصی زبان می تواند بر اساس تجربیات خود زمان بیشتری را صرف درس های مهم کند و با حذف مطالب و مراجع غیر ضروری، زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کند. در کلاس مستقل تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و در کلاس انفرادی معلم می تواند دروس عمیق را به دانش آموزان آموزش دهد.

کلاس خصوصی زبان کاملا مختص زبان آموز است و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، هدف یادگیری زبان او و تمام محدودیت های زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک کلاس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را زیر نظر می گیرد و می تواند در طول جلسات مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر دانشجوی زبانی که راهی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی انتخاب می کند، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. چون معتقدند قیمت درس زبان خصوصی از هر روش دیگری بیشتر است. اما یادگیری یک زبان باید چندین مورد مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل مهم در تعیین زمان رسیدن به هدف، اتلاف انرژی و زمان و هزینه پرداختی. به عنوان مثال، ممکن است یک دانش آموز زبان نیاز داشته باشد که ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. ممکن است با توجه به بودجه ای که دارد در کلاس های مشترک موسسه شرکت کند و از راه گرم این موسسات استفاده کند. با توجه به هدف و سطح پایین زبان ایشان می توان گفت در زمان ذکر شده نمی تواند برای آزمون آماده شود. در حالی که این فرد برای رسیدن به هدفش انرژی و هزینه زیادی برای رفتن به کلاس و یادگیری زبان صرف کرده است.

اما اگر این فرد مسیر یادگیری را با دقت انتخاب کند و با استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان برای امتحان آماده شود، می توانید با هزینه یک کلاس گروهی، بدون زحمت، در زمان مورد نیاز به نتایج دلخواه خود برسید.

آمادگی سریع برای آزمون آیلتس و یافتن مکان مناسب برای درس خصوصی

پلتفرم استادبانک با پیروی از ایده های زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی شروع به جذب معلمان مستعد کرده است. برای انتخاب هر یک از این مدرسان حرفه ای می توانید به سایت مدرسان شخصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر امسال برای شروع یادگیری زبان معطل نکنید و درخواست خود را با قیمت های تدریس خصوصی ثبت کنید، می توانید با استفاده از مدرسان خصوصی در بستر استادبانک، راه سریع تری برای یادگیری زبان انگلیسی برای آماده شدن برای آزمون آیلتس بیابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد